يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

صفری: شرایط‌ مناسب تغییر قیمت بنزین نیست

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 685194
عضو کمیسیون انرژی گفت: صحبت‌هایی که در خصوص تغییر قیمت و سهمیه بندی بنزین وجود داشت کذب محض است چرا که اگر قرار باشد قیمت‌ها افزایش یابد، یا سهمیه بندی صورت گیرد، این کار باید از طریق کمیسیون انرژی انجام شود.
صفری: شرایط‌ مناسب تغییر قیمت بنزین نیست
به گزارش جهان نيوز، احمد صفری، عضو کمیسیون انرژی با اشاره به موضوع افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، اظهار داشت: صحبت‌هایی که در خصوص تغییر قیمت و سهمیه بندی بنزین وجود داشت کذب محض است چرا که اگر قرار باشد قیمت‌ها افزایش یابد، یا سهمیه بندی صورت گیرد، این کار باید از طریق کمیسیون انرژی انجام شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تاکنون دو سه بار به مجلس پیشنهاد داده شده، اما هر بار کمیسیون با آن مخالفت کرده است، تصریح کرد: فعلا شرایط جامعه به گونه‌ای نیست که بخواهیم قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دهیم، به همین خاطر پیشنهادات مطرح شده را نپذیرفته ایم.

صفری با بیان اینکه سران قوا نیز در این خصوص جلساتی داشته اند، اما تصمیم گیری نهایی در این باره صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت جامعه به گونه‌ای نیست که بخواهیم تغییراتی درباره قیمت بنزین صورت دهیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *