سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۸
حاجی دلیگانی:

روحانی صرفاً مشکلات را به تحریم‌ وصل می‌کنند/ کاری نمی‌کند

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 683711
برای حل مشکلات فعلی کشور باید از رئیس‌جمهور و دولتمردان بیشتر مطالبه شود چرا که آنان اقدامات درخوری برای عبور از این مشکلات انجام نمی‌دهند.
روحانی صرفاً مشکلات را به تحریم‌ وصل می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در واکنش به عدم تمدید معافیت خریداران نفتی ایران از سوی آمریکا، گفت: وزارت نفت در شرایط فعلی باید به جای فروش نفت خام در راستای صادرات فرآورده‌های نفتی گام بردارد.

وی با تاکید بر ضرورت صادرات فرآورده‌های نفتی چون بنزین و گازوئیل به کشورهای همسایه، افزود: ایران، هم‌پیمانان بسیار زیادی دارد که حتی در شرایط تحریم هم نفت ایران را به خوبی خریداری می‌کنند و برخلاف تصور دولتمردان آمریکا، ایران می‌تواند نفت را به هر میزانی که می‌خواهد، به فروش رساند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در حل مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال گذشته مقام معظم رهبری، مسئولیت فرماندهی جنگ اقتصادی را به رئیس‌جمهور دادند و بر این اساس رئیس‌جمهور اختیارات بسیار فراوانی دارد و باید به دلیل شرایط موجود پاسخگوی ملت باشد.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: برای حل مشکلات فعلی کشور باید از رئیس‌جمهور و دولتمردان بیشتر مطالبه شود چرا که آنان اقدامات درخوری برای عبور از این مشکلات انجام نمی‌دهند و صرفاً مشکلات موجود را به تحریم‌ها وصل می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخش بسیار زیادی از مشکلات کشور به علت تصویب برجام است، تصریح کرد: مسئولیت فشارهای موجود اقتصادی و معیشتی را باید کسانی بپذیرند که زمینه‌ساز تصویب و پذیرش برجام بودند و تلاش کردند که آن را به عنوان یک قرارداد خوب به مردم القا کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بخش‌های مختلفی چون مرکز پژوهش‌های مجلس در قالب گزارش‌های خود راهکارهایی را برای حل مشکلات اقتصادی و کمک به دولت ارائه می‌دهند که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، گفت: این پیشنهادات صرفاً برای اصلاح امور کشور به ویژه در زمینه اقتصادی است و دولت نباید از این اقدامات به عنوان دولت در سایه تعبیر کند و باید همه ما برای عبور از مشکلات در کنار هم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديگه مردم به شما اعتماد ندارند
Iran, Islamic Republic of
تمام تقصيرها بر عهده مردم است
Iran, Islamic Republic of
که اشتباه به روحانی رای دادند
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
....
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
روحانی روی درصد هوشی طرفداران حساب می کند...باتشکر از کسانی که نمی دانندگرانی گوجه وپیاز ودام
مربوط به مدیریت داخلی است...
داریم لذت می بریم!
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم ولی از روز اول جملاتی که گفته شد به نفع دشمن بود. " خزانه خالیست. سانتریفوژ را در مقابل زندگی مردم دیدن. ما فقط آبگوشت بزباش بلدیم. تحریمهای فلج کننده.کاسبان تحریم. متهم کردن رقیب به نفع دشمن. آب خوردن ما وابسته به برجام و تحریم است..... و هزاران وادادگی دیگر
ب
Iran, Islamic Republic of
شما مجلسی ها با دولت کم نگذاشتین هر بلایی تونستین سر مردم آوردین حا لا که با مردم کار دارین کی بود کی بود من نبودم .دلسوز مردم شدید....‌‌‌.‌‌‌‌....!!!!