پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

هشدار ظریف به ترامپ درباره جنگ‌طلبی‌های بولتون و متحدان آمریکا در خاورمیانه

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 683293
وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی در توئیتر به رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص اقدامات مخرب تیم بدنام B (بولتون، بیبی نتانیاهو، بن سلمان و بن زاید) هشدار داد.
هشدار ظریف به ترامپ درباره جنگ‌طلبی‌ بولتون
به گزارش جهان نيوز،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر از اقدامات فریبکارانه «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا انتقاد کرد و به دونالد ترامپ در مورد اقدامات مخرب برخی مقامات آمریکایی و متحدان این کشور در خاورمیانه هشدار داد.

ظریف در این پیام توئیتری نوشت: «آقای پامپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی. (خاطره گویی پامپئو از دروغ و فریبکاری و دزدی در CIA)
آقای ترامپ، کارزار انتخاباتی تو علیه مداخلات احمقانه پرهزینه بود. دارودسته تبهکار جنگ‌طلب و قصاب‌ها، تیم بدنام B  [بولتون، بیبی نتانیاهو، بن سلمان و بن زاید]، برای چیزی بسیار فراتر از  آنچه تو برای آن چانه می‌زنی،  نقشه کشیده‌اند. این ویدئوی وایس را ببین [فیلم وایس در مورد دیک چینی ساخته 2018 و نامزد 8 اسکار].»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...