پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

کشف سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی در قنیطره

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 683268
منابعی در سوریه از کشف سلاح و مهمات ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان باقی مانده ابزارهای تروریست‌ها در حومه جنوبی "القنیطره" خبر دادند.
کشف سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی در قنیطره
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، رسمی سوریه "سانا" نوشت: مقادیری سلاح، مهمات و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان باقیمانده‌های تجهیزات تروریست‌ها در جریان عملیات پاکسازی روستاها و شهرهای مناطق آزاد شده در حومه جنوبی "قنیطره" کشف شده است.

خبرگزاری سانا اعلام کرد که تیربارهای متوسط با کالیبر ۳۷، ۲۳ و ۱۴.۵ میلیمتر، گلوله موشک ضد تانک، مهمات مختلف، دستگاه شناسایی مواد منفجره، مین‌های ساخت کشورهای غربی، دوربین و دستگاه‌های ارتباطی ماهواره‌ای، دستگاه‌های پخش اینترنت ماهواره‌ای ساخت کشورهای غربی، تجهیزات پزشکی اتاق عمل و داروهای مختلف که از اردن، عربستان و کویت آمده بودند، کشف شد.

گروه‌های ویژه سوری با همکاری یگان‌های ارتش مستقر در منطقه، به عملیات پاکسازی روستاها و شهرک‌ها در حومه دمشق و قنیطره به منظور حفاظت از جان غیرنظامیان ادامه می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ارسال تسلیحات اسرائیلی خریداری شده سعودی ها برای تروریست ها درسوریه درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.‬‎