چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

اختلافات منصور هادی و امارات علنی شد

سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 677516
"صالح سمیع" استاندار المحویت و وابسته به دولت انتصابی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن، از امارات به علت اقدامات خودسرانه اش انتقاد کرد و از عبدربه خواست که به ائتلاف خود با ابوظبی پایان دهد.
اختلافات منصور هادی و امارات علنی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، سمیع در ریاض پایتخت عربستان در مصاحبه با شبکه ماهواره ای "سهیل" گفت : یکی از کشورهای عضو ائتلاف سعودی (امارات) اقدامات نادرستی انجام می دهد که اگر به اقداماتش ادامه بدهد، رئیس جمهور مستعفی باید همکاری خود با آن کشور را قطع کند.

سمیع گفت: عبدربه از عربستان سعودی درخواست کمک کرده بود نَه کشوری دیگر.
سمیع با اشارۀ تلویحی به امارات گفت : یکی از کشورهای عضو ائتلاف سعودی "احمق" است و اقدامات احمقانه انجام می دهد.

استاندار المحویت در شمال غرب یمن افزود : زمان آن فرارسیده است که عبدربه حرف بزند و اعلام کند که همکاری با ائتلاف سعودی پیامدهای ناگوار بسیاری به دنبال داشته است که باید به حل و فصل این پیامدها پرداخت.

سمیع اعلام کرد : یکی از کشورهای عضو ائتلاف سعودی (امارات) دچار "جنون خود بزرگ بینی" شده است که اگر در اقدامات خود بازنگری نکند، با واکنش های درخور مواجه خواهد شد زیرا در یمن اقدامات پَستی را انجام می دهد.

یمنی ها می گویند که امارات در چند استان یمن خصوصاً عدن، حضرموت و شبوه و جزیره سقطری گروه های شبه نظامی را تشکیل داده است که این گروه ها مطیع اوامر ابوظبی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *