يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۴

بازیگر زن مشهور از بن‌سلمان خواستگاری کرد! +عکس

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 675699
درخواست ازدواج هنرپیشه زن سرشناس از ولیعهد عربستان در رسانه‌ها خبرساز شد.
بازیگر زن مشهور از بن‌سلمان خواستگاری کرد! +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نوعام (نعیمه) ۳۲ ساله کمدین زن صهیونیست که با نام "شوستر الیاسی" هم او را می شناسند به خاطر شوخی با ولیعهد عربستان طی یک گفتگو در روزنامه "تایمز آو اسرائیل" خبرساز شد. این زن در مصاحبه با روزنامه مذکور گفت: من به عنوان یک زن درشت هیکل و بلند قامت برای ازدواج با چالش های بسیاری مواجه هستم زیرا کسی از یک زن با چنین ظاهری چندان خوشش نمی آید. از طرفی خانواده ام گفته اند که حق ندارم با مردی یهودی ازدواج کنم.

من هم به این فکر افتادم که از بین سیاستمداران جهان کدامشان قد کوتاه نیستند و هم در تلاش برای جلب رضایت مقامات کشور ما هستند، بنابر این به شوخی نام ولیعهد عربستان را بر زبان آوردم چون همیشه برای بهبود روابطش با اسرائیل در تلاش است. پس از واکنش‌های گسترده افرادی که این شوخی او را صحبتی جدی تلقی کرده بودند، نعیمه گفت: درخواست من تنها یک مزاح بیش نبود و اصلا تصور نمی‌کردم چنین برداشت جدی از حرف‌هایم بشود!


گفتنی است زن نامبرده که غیر از شرکت در فیلم های کمدی فعالیت‌هایی هم در زمینه سیاسی داشته، علت جنجالی شدن شوخی اش را همزمانی این صحبت با کنفرانس ورشو به میزبانی لهستان و آمریکا درباره خاورمیانه می‌داند که ۱۳ و ۱۴ فوریه با حضور مسؤولان برجسته اسرائیل و کشورهای عربی برگزار شد. بد نیست بدانید، این کمدین که در حال تاسیس حزبی به نام " نعیمه " است، هدفی دیگر از طرح این شوخی را با توجه به آگاهی از  نشست‌های محرمانه عربستان و اسرائیل، جلب نظر بن سلمان برای کمک به پایداری حزبش عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
شهروند یمنی به ضرب گلولۀ تک تیراندازان مزدور در منطقه الضبا در شهر الصلو استان تعز شهید و زخمی شدند
يکشنبه 12 اسفند 1397 - 14:30
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛
ضربه شست یمنی ها به سعودی ها/ هلاکت و مجروحیت دهها مزدور سعودی در شمال یمن
ضربه شست یمنی ها به سعودی ها/ هلاکت و مجروحیت دهها مزدور سعودی در شمال یمن
يکشنبه 12 اسفند 1397 - 14:29
دهها مزدور و متجاوز وابسته به عربستان سعودی در حملۀ موشکی نیروهای یمنی به مواضع آنها در صحرای شهر میدی در مرز یمن با استان جیزان عربستان کشته یا زخمی شدند.


یحیی سریع سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز یکشنبه اعلام کرد : بیش از 80 مزدور و متجاوز درپی اصابت یک موشک بالستیک از نوع "بدر پی – 1" به مواضع آنها در صحرای میدی نزدیک استان جیزان عربستان به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

سریع افزود : مزدوران سعودی پیش از حملۀ موشکی نیروهای یمنی ، خود را برای پیشروی و نفوذ به مناطق حیران و حرض آماده می کردند. حملۀ موشکی به دقت اجراء شد زیرا دهها آمبولانس دشمن کشته ها و زخمی ها را به استان جیزان منتقل می کرد و انواع هواپیماهای دشمن نیز بر فراز منطقه به پرواز درآمده بود.

سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد : حملۀ موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن باعث وحشت شدید متجاوزان شده است و ضربه سنگینی به آنها زده است.

سریع گفت : این حملۀ موشکی دست گرمی بیش نبود زیرا ارتش و کمیته های مردمی یمن خود را برای وارد کردن ضربات سنگین تر و دردناک تر در چند روز آینده آماده می کنند و متجاوزان و مزدوران بدانند که از حملات زمینی و هوایی قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی در امان نخواهند بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛
شلیک 3 موشک زلزال 1 علیه مواضع مزدوران سعودی/ هلاکت تعدادی از متجاوزان در جیزان
شلیک 3 موشک زلزال 1 علیه مواضع مزدوران سعودی/ هلاکت تعدادی از متجاوزان در جیزان
شنبه 11 اسفند 1397 - 20:46
تعداد زیادی از مزدوران ارتش سعودی در جریان مقابله نیروهای یمنی با پیشروی آنان در جیزان کشته و یا مجروح شدند.


یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از پیشروی مزدوران سعودی مقابل جبل الدود جلوگیری کردند که در جریان این مقابله، تعدادی از آنان کشته و یا مجروح شدند.

منبع یاد شده افزود: نیروهای یمنی توانستند مواضعی را که مزدوران در مقابل جبل الدود در آن مستقر شده بودند، بازپس گیرند و همچنین برخی از آنان را به اسارت گرفتند و دو خودروی آنان را منهدم و تجهیزات آنان را ضبط کردند.

خبرنگار العالم نیز در گزارشی اعلام کرد: نیروهای یمنی، سه شلیک زلزال 1 به مواضع مزدوران ارتش سعودی در مقابل گذرگاه علب در عسیر شلیک کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان سگ زنجیری آمریکا درمنطقه است.