پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

افزایش نقض توافق سوئد به ۹۵۲۰ بار

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 675599
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن آمار نقض توافق سوئد از سوی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی و مزدورانشان را اعلام و تاکید کرد گزینه‌های پاسخ به متجاوزان فراتر از ساحل غربی خواهد بود.
افزایش نقض توافق سوئد به ۹۵۲۰ بار
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطر نشان کرد متجاوزان و مزدوران از ابتدای اجرای توافق آتش بس در استان الحدیده تاکنون، 9520 بار آن را نقض کرده‌اند، وی تاکید کرد گزینه‌های پاسخ به تجاوزات، فراتر از میدان ساحل غربی خواهد بود و دشمن خود را در برابر غافلگیرکننده‌های جدید خواهد یافت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک کنفرانس مطبوعاتی در شامگاه شنبه در صنعاء اظهار داشت تعداد کل نقض توافق آتش بس در ماه فوریه گذشته از سوی متجاوزان و مزدورانشان به 4440 مورد رسیده تا به این ترتیب، مجموع کل نقض آتش بس از آغاز اجرای توافق به 9520 مورد برسد.

وی خاطر نشان کرد ورود تعدادی زره‌پوش و خودرو به بندر المخا طی دو روز گذشته نشان‌دهنده مقاصد متجاوزان و پایبند نبودن آنها به توافق آتش بس است.
بر اساس گزارش شبکه المسیره ، یحیی سریع اظهار داشت فرماندهان ارتش و کمیته‌های مردمی بر صلح تاکید کرده‌اند، ما قدرت مقابله با هرگونه تشدید تنش و تجاوزات را با عملیات منحصر به فردی داریم که از چارچوب دفاعی آن خارج خواهد شد.

این سخنگو با تشریح عملیات پاسخ به متجاوزان در جبهه‌های مختلف گفت نیروهای ما، 163 عملیات نظامی را در جبهه‌های مختلف طی ماه فوریه گذشته انجام دادند. نیروهای ما با 21 مورد پیشروی دشمن در عسیر مقابله کردند و همچنین 14 عملیات تهاجمی موفقیت‌آمیز انجام دادند که طی آن، 29 خودرو منهدم شد. 52 عملیات هم از سوی تک تیراندازان یمنی در جبهه  عسیر انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *