يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
طی نشست خبری در هانوی؛

ترامپ: فعلا تصمیم گرفتیم که توافقی را امضا نکنیم

پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 675138
رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری بعد از پایان زودهنگام نشست دوم با کره شمالی گفت که گزینه‌هایی برای توافق داشتند اما فعلا تصمیم گرفتند که چیزی را امضا نکنند.
ترامپ: فعلا تصمیم گرفتیم که توافقی را امضا نکنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) بعد از پایان زودهنگام نشست با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شده و به تشریح روند این مذاکرات پرداخت.

ترامپ که به همراه «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در این کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد، گفت: «اخبار جذابی از هند و پاکستان شنیده‌ایم و تلاش می‌کنیم که آنها را متوقف کنیم و (جنگی) را که برای مدت زیادی و دهه‌ها در جریان است، پایان دهیم».

وی با اشاره به ارسال حمایت‌ها به ونزوئلا، گفت: «کمک‌ها در حال ورود به ونزوئلا است، علی‌رغم اینکه ساده نیست اما در حال انجام شدن است. برخی می‌گویند این کار را نکنید اما این برای مردم مفید است... کسی که مسئول این کشور است باید اجازه دهد این کمک‌ها وارد شود».

رئیس‌جمهور آمریکا درباره نشست با رهبر کره شمالی و اینکه توافقی حاصل نشد، توضیح داد: «زمان سازنده‌ای را با رئیس کیم گذراندم... پامپئو احساس می‌کرد که امضا کردن توافق، چیز خوبی نیست... روابط من با کیم بسیار محکم است. گزینه‌هایی داشتیم اما تصمیم گرفتیم که فعلا کاری نکنیم».

در حال تکمیل...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *