يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۸

آرین شطرنج ایران به دیدار رهبری می‌رود

چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 673450
بعد از پیگیری‌های خبرگزاری فارس، آرین غلامی شطرنج‌باز مازندرانی که به شکل عجیبی از تیم ملی خط‌خورده بود، مجدد به تیم ملی بازگشت.
آرین شطرنج ایران به دیدار رهبری می‌رود
به گزارش جهان نيوز، خط خوردن نام آرین غلامی شطرنج‌بازی که همین چند وقت پیش با پس زدن حریف اسرائیلی، مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها زده بود، شوک بزرگی را به ورزش کشور و حتی استان مازندران وارد کرده بود.

اما پیگیری‌های در خصوص این اتفاق و صحبت‌ها و گلایه‌های آرین غلامی، سبب شد تا فدراسیون شطرنج و کمیته فنی‌ که به‌صورت غیر فنی آرین را از لیست کنار زده بودند، پشیمان شوند و مجدداً آرین را به لیست تیم ملی اضافه کنند.

پدر آرین غلامی با تایید این خبر، ضمن تشکر از پیگیری‌های خبرگزاری فارس، گفت : با حمایت‌های مردم و پیگیری‌های خبرگزاری فارس، امروز آرین به تیم ملی بازگشت تا در مسابقات آینده در ترکیب تیم ملی باشد.

غلامی افزود: امروز دو خبر خوشحال‌کننده به ما رسید که یکی این بود که رئیس فدراسیون با ما تماس گرفت و گفت که با تصمیم کمیته فنی آرین به تیم ملی برگشت و از ما پاسپورت آرین را خواست و دیگری این بود که آرین به دلیل عدم رقابت با رقیب اسرائیلی و این مسائل پیش آمده به بیت رهبری دعوت شد.

پدر شطرنج‌باز جوان مازندران باری دیگر ضمن تشکر از تمامی اشخاصی که آرین را حمایت کردند، گفت : سپاسگزار حمایت‌های همه‌جانبه مردم هستیم و امیدواریم با درخشش آرین در این مسابقات جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

 آرین غلامی شطرنج‌باز جوان مازندرانی، هفته گذشته به دلایلی نامشخص درحالی‌که ابتدا اسمش در لیست تیم ملی بود، از لیست خط‌خورده بود که این موضوع با پیگیری‌های خبرگزاری فارس برطرف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مبارکه پسر
رر
United States
.....
رر
United States
جهان نيوز چرا سانسور مي كني!...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
دلایل نامشخص هست براتون؟ خیلی واضحه اتفاقا
Iran, Islamic Republic of
چرا همه نظرات را سانسور می کنید اصلاً شما طرف کی هستین؟
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر خیلی ناراحت شده بودم از حذف ایشان.

دستگاه های اطلاعاتی ولی باید پیگیری کنند که چه افرادی حذف ایشان را باعث شدند و به کجاها وصل هستند.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
.....