پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

نامه دانش‌آموزان به وزیر امور خارجه/ از آرین غلامی تقدیر کنید

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 668534
اعضای قرارگاه ملی دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با صدور نامه‌ای از وزیر امور خارجه خواستند مراتب تقدیر شایسته از آرین غلامی شطرنج‌باز کشورمان انجام شود.
نامه دانش‌آموزان به وزیر امور خارجه
به گزارش جهان نيوز، اعضای قرارگاه ملی دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با صدور نامه‌ای از وزیر امور خارجه خواستند مراتب تقدیر شایسته از آرین غلامی شطرنج باز کشورمان انجام شود.

در این نامه که توسط نماینده دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی کشور به دست بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشور رسید، با اشاره به عدم رویارویی آرین غلامی نوجوان کشورمان با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات بین المللی، از وزیر امور خارجه کشور خواسته شده مراتب تقدیر شایسته از اقدام انقلابی این نوجوان به عمل آید.

متن این نامه که به امضای بیش از 70 عضو قرارگاه ملی به نمایندگی از اعضای انجمن های اسلامی کشور رسیده است، بدین شرح است: «هنوز شیرینی دیدار آقا و مولایمان در آذر ماه سال 1396 با آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر پهلوان کشورمان در جانمان احساس می‌شود که کار بزرگ او را از جنس کار پهلوانان نامدار ایران زمین دانستند و گفتند: «من از اینکه نشان دادید جوانی از جوان‌های ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند، پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلّم صرف‌ نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید» این اقدام رهبرعزیزمان الگویی برای همه مسئولان خدوم و بصیر این نظام مقدس است تا در چنین پهلوانی‌هایی پیشقدم شوند و ارزش والای چنین فداکاری‌هایی را به جهانیان نشان دهند.

استاد بزرگ نوجوان کشورمان؛ «آرین غلامی» در مسابقات برق‌آسای جام بین المللی ریلتون سوئد از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی سرباز زد و در نهایت نایب قهرمان شد. او با همین سن کم و در دوران دانش آموزی حماسه آفرید و نه از روی احساس بلکه با درکی عمیق بعد از پایان مسابقات گفت: «هدف بزرگی برای این کارم داشتم که برایم مهمتر از هر عنوانی بود. هدفم این بود که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم».

او که 5 طلای جهانی، 4 نقره آسیا و 2 برنز جهانی و آسیایی در کارنامه‌ی خود دارد به خاطر مردم مظلوم فلسطین از طلا و جایزه‌اش گذشت و اکنون ما نیز تکلیفی بر دوش خود احساس می کنیم که به احترام او برخیزیم و به خود ببالیم که چنین نوجوانان بصیر و شجاعی داریم.

ما اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان از شما که به تعبیر رهبر معظم انقلاب امین، متدین و شجاع هستید درخواست می‌کنیم با تأسی به رهبر فرزانه انقلاب از این دانش‌آموز شجاع و قهرمان و اقدام او تجلیل نمایید. تا جهانیان درک کنند که ما بر سر آرمان‌مان ایستاده‌ایم و هرگز از حقوق ملت مظلوم فلسطین نخواهیم گذشت.

بی‌شک در مسیر اقدامات ضد صهیونیستی، حسن عنایت حضرتعالی موجب تقویت روحیه نوجوانان و جوانان میهن عزیزمان ایران خواهد شد».


آرین غلامی نوجوان قائمشهری و استاد فیده شطرنج کشورمان است که چندی پیش در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس نشده و به نایب قهرمانی این مسابقات اکتفا کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
دورد بر این جوان قهرمان امید واریم همیشه درهمه امورزندگی موفق وپیروز باشی ....
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
امام رحمه الله علیه :اسرائیل این جرثومه فساد همیشه پایگاه امریکا بوده است. من در طول نزدیک به بیست سال خطر اسرائیل را گوشزد نموده‌ام. باید همه بپا خیزیم و اسرائیل را نابود کنیم، و ملت قهرمان فلسطین را جایگزین آن گردانیم. ما از ملت مسلمان و دلیر افغانستان کاملاً پشتیبانی می‌کنیم؛ ملتی که علیه تجاوزگران به مبارزه برخاسته‌اند، بدانند که خدا با آنان است، هرچه بیشتر صفوف خودشان را فشرده‌تر کنند و با ایمان راسخ بجنگند تا پیروز شوند، و بدانند که پیروزی نزدیک است.