يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۱۳

ضربه نیروهای یمنی به مزدوران سعودی در «الجوف»

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 669835
ارتش و کمیته های مردمی یمن ضربه سختی را به مزدوران سعودی در استان الجوف وارد کردند.
ضربه نیروهای یمنی به مزدوران سعودی در «الجوف»
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، المسیره گزارش داد: سلسله عملیات های نیروهای یمنی علیه مزدوران سعودی در جبهه های مختلف نبرد ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن ضربه سختی را به پیکره مزدوران سعودی در استان الجوف وارد کردند.

نیروهای یمنی در این عملیات که در منطقه «الخب و الشعف» انجام شد، شمار زیادی از عناصر مزدور را به هلاکت رساندند.

در این عملیات همچنین تعدادی از خودروهای مزدوران سعودی توسط نیروهای یمنی منهدم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
پاکستان شریک جرم جنایات سعودی ها و اماراتی ها درجنگ یمن است.
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان و هم پیمانانش به شکست در یمن اعتراف کنند.
اسرائیل و هم پیمانانش به شکست در سوریه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2001 تاکنون به شکست در افغانستان و منطقه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2011 تاکنون به شکست درسوریه و منطقه اعتراف کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه رژیم جعلی صهیونیستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی از آغاز بحران یمن در سال 1394 از تامین کنندگان اصلی تسلیحات سعودی ها و اماراتی ها بودند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ایتالیایی:
عربستان از طریق یک شرکت هوایی برای تروریست ها در سوریه سلاح ارسال می کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
گروهک تروریستی جیش الظلم با هدایت عربستان و امارات نظارت آمریکا دست به اقدامات تروریستی می زند
گروهک تروریستی جیش الظلم منتسب به عربستان سعودی و امارات است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این 2 کشور و با نظارت آمریکا دست به اقدامات تروریستی می زند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و اسرائیل می کشد.
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و اسرائیل می کشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار به همراه امارات جنایتکار تروریست ها را تسلیح می کند....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمایت قطر، عربستان و امارات از تروریست ها و سپاس دختر صدام
حمایت قطر، عربستان و امارات از تروریست ها و سپاس دختر صدام
جمعه 23 خرداد 1393 - 12:35
العالم - "رغد صدام" با تشکر از قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی اعلام کرد که به زودی به الانبار می روم تا به داعش بپیوندم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "القدس العربی"، "رغد صدام" دختر صدام دیکتاتور معدوم عراق در صفحه تویترش نوشت: من اولین مجاهد زن در تشکیلات داعش خواهم بود و در بالا بردن روحیه اعضای داعش برای جنگ علیه ارتش عراق تلاش خواهم کرد. من ازعربستان ، قطر و امارات به خاطر پشتیبانی‌های شان از داعش بسیار متشکرم.

دختر رئیس معدوم حزب "بعث" در گفتگوی تلفنی با روزنامه قدس العربی ضمن حمایت از جنایات تروریست ها به ویژه "عزت ابراهیم الدوری" در شهرهای عراق اذعان کرد که تحولات عراق را لحظه به لحظه پیگیری می کند.

چندی پیش پلیس اینترپل اعلام کرد، دولت عراق نام رغد صدام را در فهرست ۲۰ نفره افراد تحت پیگرد در اردن قرار داده است؛ بغداد همچنین از اردن خواست تا این افراد را از طریق اینترپل به دولت عراق تحویل دهد.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که مسئولان اردنی به رغد صدام ابلاغ کردند که آنها هرگز به این درخواست‌ها توجهی نخواهند کرد و همچنان از او حمایت می‌کنند. البته تا زمانی که وی هیچ‌گونه فعالیت سیاسی و رسانه‌ای در اردن نداشته باشد.

بر اساس اين گزارش، رغد صدام به اتهام پشتيباني و حمايت مالي از عمليات هاي تروريستي در عراق از سوي اينترپل تحت تعقيب است.

پلیس بین الملل اين حكم بازداشت را به درخواست دولت عراق و بدليل نقش دختر ديكتاتور سابق عراق در عملياتهاي تروريستي و قرباني‌ كردن افراد بي‌گناه صادر كرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عراق: عربستان از تروریست‌ها حمایت می‌کند
عراق: عربستان از تروریست‌ها حمایت می‌کند
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 16:46
دولت عراق با انتقاد از دخالتهای عربستان سعودی، این کشور را متهم کرد که در حال مشروعیت بخشیدن به تروریستها است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دولت عراق در بیانیه ای از دولت عربستان به علت دخالت در امور دیگر کشورها انتقاد کرد.
دولت عراق در این بیانیه از دولت عربستان خواست که به امور داخلی خود بپردازد، و از دخالت در امور عراق خودداری کند.
سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از بیانیه دولت عراق نوشت؛ عربستان با " انقلابی " خواندن تروریست ها، جرایم و جنایات آنها را توجیه می کند.

در این بیانیه آمده است: از دولت عربستان می خواهیم به اوضاع داخلی خود توجه کند، و از سیاست به حاشیه راندن (شهروندان) دست بکشد.
این بیانیه همچنین با بیان اینکه "انقلابی" خواندن تروریستها در رسانه های سعودی به معنای مشروعیت بخشیدن به جنایتهای تروریستی است، دولت عربستان را مسؤول جنایتهای خطرناک در عراق دانست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه المنار: عربستان حامی داعش است
روزنامه المنار: عربستان حامی داعش است
پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 - 13:25
یک روزنامه عربی، عربستان را به دست داشتن در حوادث اخیر در استانهای نینوا و صلاح الدین در عراق متهم کرد و نوشت: حوادث موصل و تکریت، بلافاصله بعد از انتخابات پارلمانی و پیروزی نوری مالکی و ائتلاف دولت قانون روی داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "المنار" چاپ قدس در گزارشی تأکید کرد: برخی کشورهای منطقه و خارج از آن، قبل از انتخابات عراق کمک‌های مالی و تسلیحاتی به داعش را شروع کرده و افزایش داده بودند.
این روزنامه افزود: تحولات اخیر عراق موجب نگرانی بسیاری از کشورهای منطقه و جهان شد، و همگی درباره خطر گروهک های جنایتکار تکفیری، هشدار دادند.
بر اساس این گزارش، موفقیت نوری مالکی سیلی محکمی بود به نظام عربستان که از گروهک های تروریستی در عراق حمایت می کند؛ و پیروزی مالکی موجب شکست نقشه های عربستان علیه وحدت مردم و سرزمین عراق بود، لذا ریاض شروع به زمینه سازی برای حمله تروریستی به شهرهای عراق کرد.
این روزنامه خاطر نشان کرد: نظام آل سعود روی شخصیتهای عراقی که در خارج عراق اقامت دارند حساب کرده است، تا آنها از طریق اقدامات تروریستی و رساندن صدها میلیون دلار به داعش، قدرت را به دست بگیرند.

بر اساس گزارش این روزنامه عربی، داعش از سلاح های فراهم شده از سوی عربستان استفاده می کند و عربستان در کنار فرانسه و رژیم صهیونیستی از مهمترین حامیان گروهک داعش در عراق، و دیگر مناطق دنیا هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سکوت کشورهای مسلمان درمقابل جنایات عربستان سعودی وترکیه عامل اصلی ناآرامی ها درسوریه عراق ولبنان ومنطقه خاورمیانه هستند.

سکوت کشورهای اسلامی درمقابل جنایات عربستان سعودی وترکیه عامل اصلی ناآرامی ها درسوریه عراق ولبنان ومنطقه خاورمیانه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ظریف: ما با سعودی ها برادریم
لوییس فراخان: عربستان در جنگ با ایران ۱۰۰میلیون دلار به صدام کمک کرد
المانیتور: هدف ائتلاف سعودی مقابله با ایران است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دختر صدام به تروریست ها پیوست
رغد صدام، دختر صدام که در استان الانبار عراق به سر می برد، با اعلام این خبر که به گروهک تروریستی داعش پیوسته است تاکید کرد که اولین زن مجاهدی است که در الانبار حضور خواهد داشت.

تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
دختر صدام به تروریست ها پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رغد صدام، درحالیکه حمایت عربستان، امارات و قطر از گروهک تروریستی داعش را می ستود، در یک بیانیه مطبوعاتی به عنوان سخنگوی حزب منحل شده بعث عراق، گفت که در خلال یکی از سفرهای خود به عربستان ضمن موفق شدن برای دیدار با برادران سعودی، آنها توافق کردند که حملات شدید ارتش عراق علیه حزب بعث و گروهک داعش را دفع کنند.

البته زمانی که رغد خانم، جوان بود، ارتش حزب بعث به همین برادران سعودی حمله کرد تا از آنها بخاطر پول هایی که در زمان جنگ با ایران پرداخت کرده بودند از نزدیک تشکر کند، اما برادران سعودی نیز همانند برادران کویتی پانزده دقیقه بعد از حرکت ارتش صدام خود را به اروپا و امریکا رساندند و قسمت نشد گیر فرماندهان حزب بعث بیافتند.


دختر صدام افزود: پس از سفر به عربستان سعودی، قطر و امارات، به مراکش و تونس خواهم رفت تا زنان مجاهدی را جذب خود کنم که بتوانند از مردان مجاهد با تمام توان حمایت کنند!

وی که مدعی است به شیوخ، شاهان و شاهزادگان خلیج فارس قول داده است تا نخستین زن مجاهد الانبار باشد، تاکید کرده است: با وجود هشدارهای پزشکان که این فعالیت‌ها می‌تواند سلامتی مرا در خطر بیندازد، من حاضرم همه چیز خود را بدهم تا حکومت ما برای بار دوم مستقر شود.