شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

تمجید استاددانشگاه واشنگتن آمریکا از سردارسلیمانی

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 668276
استاد دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا می‌گوید سردار سلیمانی به مثابه شمشیر افتخارآفرین ایران و خنثی‌کننده توطئه‌های اسرائیل، عربستان و امارات علیه ایران است.
تمجید استاد دانشگاه آمریکا از سردارسلیمانی
به گزارش جهان نيوز، اکبر منتصر، استاد بازنشسته دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا در مکاتبه‌ای با سید حسین موسویان، پژوهشگر امنیت خاورمیانه و سیاست‌گذاری هسته‌ای در دانشگاه پرینستون آمریکا، به تمجید از سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران پرداخت.

به نوشته پروفسور اکبر منتصر، «سرلشگر قاسم سلیمانی توانسته تمامی توطئه‌ها خبیثانه از سوی اسرائیل و حاکمان بدوی عربستان سعودی و امارات ضد ایران، عراق، سوریه و دیگر کشورهای خاورمیانه را خنثی کند؛ وی مهمترین نیروی خردمندی بود که در نابودی داعش نقش داشته است.»

این استاد بازنشسته دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا تصریح دارد که «سردار سلیمانی شمشیر افتخارآفرین ایران علیه تمامی درنده‌خویان خاورمیانه است.»

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موسویان خودش که جاسوسه
Iran, Islamic Republic of
نخبگان اونور دنیا می فهمند اینجا چه خبره ولی پخمگان و تَکراری های اینجا در متن حوادث، کوربازی و نفهمی از خودشان نشان می دهند.
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار