سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۹

جزئيات نامه تعدادی از وزرا به رهبر انقلاب درباره CFT و پالرمو به روایت مطهری

سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 667513
نایب‌رئیس مجلس گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از رهبری درخواست کردند تا قبل از اتمام مهلت FATF برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص تاکید کنند.
جزئيات نامه وزرا به رهبر انقلاب درباره CFT
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، علی مطهری در خصوص نامه تعدادی از وزیران به مقام معظم رهبری درباره لوایح CFT و پالرمو، گفت: تعدادی از وزرا در نامه‌ای از رهبری درخواست کردند تا ایشان برای تسریع پیگیری لوایح CFT و پالرمو به مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کنند.

*تاکید وزرا بر عدم عبور از مهلت FATF است
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعیین تکلیف دو لایحه CFT و پالرمو قبل از اتمام مهلت FATF مورد نظر و توجه وزرا بوده است از این رو از مقام معظم رهبری برای تسریع در تعیین این تکلیف درخواست شده تا از این مهلت عبور نکنیم.

*احتمال تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع قوت گرفته است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نامه مذکور تنها درخواست تسریع در تعیین تکلیف لوایح نام برده است، گفت: با توجه به تغییرات مجمع تشخیص مصلحت نظام احتمال تصویب دو لایحه CFT و پالرمو قوی تر از گذشته است.

*اسنادی درباره شکنجه اسماعیل بخشی به نمایندگان ارایه نشد
مطهری در ادامه دیدار با اسماعیل بخشی در مجلس را یادآور شد و گفت: اسماعیل بخشی مدعی است که مورد شکنجه قرار گرفته است اما وزارت اطلاعات می‌گوید که وی با ماموران درگیر و به نوعی زد و خورد بین آنها صورت گرفته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است: اسماعیل بخشی در راستای این ادعا اسنادی به نمایندگان ارایه نکرد، در مجموع قوه قضاییه مکلف به قضاوت نهایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا کنه تصویب بشه تا ببینیم دیگه بهوونه اینها برای خدمت نکردن به مردم چیه ولی وجدانا اگر اقتصاد مردم درست نشد همه دولت و مجلس با هم استعفا بدهند و بزارن مردم زندگیشون رو بکنن
Iran, Islamic Republic of
اصلا موافق تصویب نیستیم. اینا گند برجام رو بشویند اول
Iran, Islamic Republic of
خوب می خواهند با یک گند بزرگ تر گند برجام رو بشویند دیگر

کلا سیستم کاری شون اینه شستن گندی با گندی بزرگ تر
محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا نگاه ساده به موضوع نكنيد. در واقع بحث اساسي اينست كه مي خواهند با سياست خود و با زور و با تاييد رهبري اين قانون مسله دار تصويب شود و تا اينكه در آينده كه به واسطه آن مشكلات كشور زياد مي شود بگويند كه خود رهبري هم موافق موضوع بود و ما كاره اي نبوديم!!!
Iran, Islamic Republic of
هنوز نشناختیشون
بهانه ها که تموم شدنی نیست اینا استاد برباد دادن مملکت وسر رئ بالا نگه داشتن هستن
Iran, Islamic Republic of
ا باز توپ بی لیاقتی هاشون را شوت کردن تو زمین رهبری؟!!
.....
Iran, Islamic Republic of
پس حرفى از استعفاء و تهديد نبوده ! روى دروغگوها سياه !
Iran, Islamic Republic of
....
پارینه سنگی
Iran, Islamic Republic of
برجام کافی نبود حالا نوبت یک خسارت دیگه شده ؟

با تصویب این کنوانسیون نیروهای مسلح منحل خواهند شد و اقتصاد ایران به کلی نابود میشه