چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا:

در حال بررسی دفن چندگزینه‌ای در تهران هستیم!

يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 662186
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که توسعه بهشت‌زهرا در دستور کار است، گفت: در حال بررسی موضوع دفن چندگزینه‌ای در تهران هستیم.
در حال بررسی دفن چندگزینه‌ای در تهران هستیم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران در جریان بازدید از بهشت‌زهرا به خبرنگار فارس در خصوص توسعه بهشت‌زهرا و با توجه به اینکه ظرفیت بهشت‌زهرا رو به اتمام است، گفت: مشاور گرفته‌ایم تا سریعاً نسبت به این موضوع تعیین تکلیف کنند. 

وی با بیان اینکه به دنبال کار کارشناسی در این زمینه هستیم، گفت: مشاور در حال مطالعه است که ببینیم به دفن متمرکز ادامه دهیم یا دفن چند گزینه‌ای را در دستور کار قرار دهیم. 

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران گفت: به هر حال تهران وسیع شده و مسائل ترافیکی دارد و در حال بررسی هستیم که دفن را در چند نقطه انجام دهیم.
خال با بیان اینکه قرار بود گورستان‌های جدید تهران در گرمدره و تلو ایجاد شود، گفت: در آن زمان که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت این نقاط تبدیل به شهر نشده بودند اما در حال حاضر تلو و گرمدره شهر شده و مشکلات منطقه‌ای ایجاد می‌شود و پروژه فعلاً متوقف شده است.

وی در خصوص نقطه‌ای که در جنوب بهشت‌زهرا برای توسعه در نظر گرفته شده بود، گفت: این نقطه حدود 300 هکتار است که برای مواقع بحران در نظر گرفته‌ایم. 

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران تأکید کرد: آرامستان آینده شهر تهران توسط یک تیم کارشناسی بررسی می‌شود تا بتوانیم کارهای توسعه‌ای را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرانک
Iran, Islamic Republic of
با توجه به بزرگراه پردیس دشت بومهن هم جای مناسبی است.