پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

واکنش جواد امام: معرف دامادم نبودم/ برکنارش کنند!

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 656894
داماد من معاون يك منطقه است، پيش از آن‌ هم جانشين معاون بوده است و حداقل بعد از دوره دانشگاه 10 سالي تجربه كار فرهنگي و اجتماعي داشته و اين‌طور نبوده كه صفر كيلومتر باشد.
واکنش جواد امام: معرف دامادم نبودم/ برکنارش کنند!
به گزارش جهان نيوز، خبر حضور داماد جواد امام، فعال اصلاح طلب و مدیرعامل بنیاد باران در یکی از معاونت های شهرداری منطقه 17 تهران واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به همراه داشت.

امام در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد گفته است: اگر داماد من فاقد تجربه و دانش و سابقه لازم است و اگر به صرف اينكه داماد من است در جايي منصوب شده، بركنارش كنند. ضمن اينكه در مقايسه‌ها اين تفاوت‌ها ناديده گرفته مي‌شود كه پسر آقاي وزيري مشاور وزير ديگري است اما داماد من معاون يك منطقه است، پيش از آن‌ هم جانشين معاون بوده است و حداقل بعد از دوره دانشگاه 10 سالي تجربه كار فرهنگي و اجتماعي داشته و اين‌طور نبوده كه صفر كيلومتر باشد و منصوب شود. ولي در كل موافق نيستم كه اگر كسي نسبت خانوادگي با سياستمدار يا مدير و وزيري دارد نبايد در جايي به كار گرفته شود اما حرف من به‌كارگيري درست و بجاست. پدر من نه وزير بوده نه نماينده، كاسب بوده و من هم براساس حضوري كه در عرصه‌هاي مختلف اجرايي داشتم تا يك جايي پيش رفتم و بعد هم سال‌هاست سر نخواستن ما دعواست. داماد من هم پدرش كارمند راه‌آهن است و تلاش و سابقه خودش باعث شده در اين جايگاه قرار بگيرد و من هم معرف او نبودم. سابقه كاري‌اش را هم نگاه كنيد با دوستان كارگزاران مرتبط است و مواضع من هم كاملا مشخص است، بنابراين نبايد از حضور داماد من در يكي از معاونت‌هاي شهرداري براي تخريب من استفاده كنند، ضمن اينكه صراحتا بيان كردم اگر توانايي ندارد و به خاطر من در اين منصب حضور يافته، بركنارش كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باور ميكنيم
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
خائن
Iran, Islamic Republic of
پس مطهري هم در شهرداري كاره اي است اين نشان دهنده اين موضوع است كه براي انتخابات به اين سازمان نياز مبرمي است.
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر مشکل تو اونجایی بود که بدون هر گونه تحقیق در مورد پسر آقای رحمانی فضلی انتصاب وی توسط وزیر اقتصاد را زیر سوال بردی!
فکر نمی کردی دست بالای دست زیاد باشه....!!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انقلاب بر علیه اشرافیگری و هزار فامیل نباید بوجود آمدن طبقه نواشرافی باشد.
Iran, Islamic Republic of
به شما نمیخوره دامادی داشته باشی که 10 سال سابقه کار داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
بله بچه های ملت بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی باید سگ دو کنند باز هم کار گیرشان نماید آن وقت داماد شما بلا فاصله درکدام آزمون کدام مطالعه تحقیقاتی کدام رقابت کار گرفته؟!؟!؟!ا...
Iran, Islamic Republic of
آره تو راست میگی البته همتون راست میگید و ماهم باور میکنیم
Iran, Islamic Republic of
....
سینا
Iran, Islamic Republic of
مجوز قانونی استخدام در دستگاههای اجرایی قبولی در آزمون علمی و مصاحبه می باشد نه داشتن سابقه کار!!!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
سؤالی که برام پیش اومده اینه که این شاه دوماد همسر همون دختر خانمی است که سال 88 خودش را ربوده بود؟!!