پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲
۷

گاف عجیب بی بی سی در مورد توئیت سفیر ایران

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب: 648842
بخش فارسی بنگاه خبرپراکنی بریتانیا (بی بی سی) در اشتباهی فاحش، نظرات سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در مورد "وودی جانسون" سفیر آمریکا در انگلیس را با "بوریس جانسون" وزیر خارجه سابق انگلیس اشتباه گرفته و پس از چند ساعت، گاف خود را پنهانی اصلاح کرد.
گاف عجیب بی بی سی در مورد توئیت سفیر ایران
به گزارش جهان نيوز، بخش فارسی بنگاه خبرپراکنی بریتانیا (بی بی سی) در اشتباهی فاحش، نظرات سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در مورد "وودی جانسون" سفیر آمریکا در انگلیس را با "بوریس جانسون" وزیر خارجه سابق انگلیس اشتباه گرفته و پس از چند ساعت، گاف خود را پنهانی اصلاح کرد.

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن درباره این اشتباه بی بی سی در صفحه توئیتر خود نوشت: «بی بی سی فارسی در اشتباهی فاحش، خطاب توئیت سفیر ایران در لندن به وودی جانسون سفیر آمریکا در لندن را با بوریس جانسون وزیرخارجه سابق بریتانیا اشتباه گرفت و‌ بعد هم ضمن خودداری از عذرخواهی، خبر را ساعتها بعد پنهانی اصلاح کرد. متاسفانه این نشانی از سیاست زدگی حاکم در این شبکه است.»


سفیر ایران در لندن روز چهارشنبه در پیامی توئیتری نوشته بود: «آقای جانسون سفیر آقای ترامپ در لندن شرکتهای تجاری را تهدید کرده است که یا باید با ایران کار کنند یا با آمریکا. این ادبیات تهدید آمیز و زور مدارانه حداقل از سوی یک شخص تاجر که شرکت پدر بزرگش "جانسون اند جانسون" سالها حتی در زمان تحریم در ایران فعالیت داشته است یک دورویی آشکار است.»

منبع: دانا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از همه بدتر فعالیت یک شرکت انگلیسی (جانسون اند جانسون ) در زمان تحریم ایران بوده و کسی هم در ایران باهاش برخورد نکرده ما مشکل صادرات و دریافت ارز داریم ولی غربیها در واردات و اخذ پول آن آزادانه دارن کار میکنن یعنی تراز منفی!
United States
...
Iran, Islamic Republic of
آقای سفیر! دفاع تمام قد و بی حساب شما از برجام را بیاد داریم و اخیراتشویش به تصویب پذیرش فرامینFATF را.
Iran, Islamic Republic of
زبان و سخن نيابتي افساد طلبان
Iran, Islamic Republic of
فرقی نمی کند هر دو از یک قماشند
United States
و تو از کدام قماشی؟ انحرافی یا بدتر ؟