پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

نام ویژه برنامه ماه محرم شبکه یک تغییر کرد

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 639824
برنامه «یار هفتاد و سوم» با نام جدید «هفتاد و سومین نفر» در ایام ماه محرم به روی آنتن شبکه یک می رود.
نام ویژه برنامه ماه محرم شبکه یک تغییر کرد
به گزارش جهان نيوز، در خصوص ویژه برنامه ایام محرم  شبکه یک  گفت: برنامه «یار هفتاد و سوم»  با نام جدید «هفتاد و سومین نفر» از امشب ساعت ۱۹:۴۵ در ایام ماه محرم به روی آنتن شبکه یک می رود.

تهیه کننده این برنامه درباره محور‌ها و اهداف «هفتاد و سومین نفر» تصریح کرد: اولویت‌های اساسی برای آزاده زیستن و تصمیم گرفتن، شمریت و حریت، عاشورا و زندگی امروزی، شاخصه‌های امروز‌ی اصحاب الحسین، امام حسین علیه السلام از حرف تا عمل (ایدئولوژی تا عملکرد میدانی) بخشی از اهداف و محور‌های برنامه است.

وی در خصوص بخش‌های این برنامه بیان کرد: گفتگوی کارشناسی پیرامون محور‌های ارائه شده در فضای استودیو خواهیم داشت که در خلال بحث به دریافتی جدید و به روز از موضوعات عاشورا می‌رسیم. کارشناس ثابت بحث حجت الاسلام سید علی اصغر علوی نویسنده کتاب‌های توجیه المسائل کربلا، جای خالی عباس و ... است.

گفتنی است؛کارشناسان برنامه محسن اسماعیلی، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، علی رضائیان، محمد هادی همایون، گودرزی و ... هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *