دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

کشف انبار احتکار برنج در مانه و سملقان

يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 636411
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف انبار احتکار برنج به ارزش 6 میلیارد ریال و دستگیری متهم در این شهرستان خبر داد.
کشف انبار احتکار برنج در مانه و سملقان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، «علی حسین رختیانی» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر این‌که فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی ارزاق عمومی از نوع برنج در یک انبار غیر مجاز می‌کند، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مأموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: مأموران در بازرسی از این انبار موفق به کشف 61 تن برنج که به صورت غیرمجاز انبار شده بود، شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که در بررسی‌ها ارزش کالای کشف شده 6 میلیارد ریال اعلام شد، خاطر نشان کرد: در این عملیات مأموران موفق شدند یک نفر متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با تأکید بر این‌که این انبار پلمب و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از مردم خواست تا برای کمک به اقتصاد جامعه و برخورد با محتکران هرگونه اخباری در این خصوص را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *