شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

بازداشت فلسطینی‌ها در کرانه باختری

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 633781
یک شهروند فلسطینی براثر شدت جراحت های وارده ناشی از تیراندازی اشغالگران به وی در شرق خانیونس در نوار غزه شهید شد.
بازداشت فلسطینی‌ها در کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، وسام یوسف حجازی از اهالی بنی سهیلا در شرق خانیونس براثر جراحت های وارده به وی در جریان برگزاری راهپیمایی بازگشت در  شرق منطقه عبسان الجدیده به شهادت رسید.نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی، حجازی را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده بودند که تلاش شد تا برای ادامه درمان به خارج از غزه منتقل شود.

حجازی به مصر منتقل شد اما خطوط هواپیمایی مصر –با توجه به روابط بحرانی قاهره و آنکارا- اجازه اعزام او به ترکیه برای درمان را نداد و وی مجبور به بازگشت به غزه شد و در نهایت یکشنبه شب به شهادت رسید.

با شهادت این فلسطینی، شمار شهدای راهپیمایی بازگشت که از 30 ماه مارس گذشته آغاز شد، به 178 نفر رسید.حدود 18 هزار نفر نیز در این راهپیمایی ها زخمی شده اند.

بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری
نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه 11 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.این افراد از جمله در غرب شهر رام الله، قدس، الخلیل، بیت لحم و جنین بازداشت شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *