يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۸

بازداشت ۳۱ مفسد اقتصادی مرتبط با مسئولان نظام

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 629964
خجسته درباره چرایی تاخیر در دستگیری این مفسدان اقتصادی تاکید کرده است که قوه قضاییه کار بررسی حقوقی را انجام می‌دهند و بعد از آن این افراد را دستگیر می‌کنند.
بازداشت ۳۱ مفسد اقتصادی مرتبط با مسئولان نظام
به گزارش جهان نيوز،  رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تعدادی از ۳۱ مفسد اقتصادی که در ارتباط با مسئولین نظام هستند و پیش از این اسامی آن‌ها را به سران قوا داده بودم، دستگیر شدند و تعداد دیگری نیزی در حال دستگیری هستند. به گزارش اعتمادآنلاین، بحث فساد سیستماتیک در کشور موضوع تازه‌ای نیست و از مسئولان گرفته تا مردم این روز‌ها زیاد درباره آن صحبت می‌کنند؛ گرچه تاکنون اقداماتی برای مبارزه با فساد انجام شده، اما هنوز نتیجه قابل قبولی را به دنبال نداشته است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی پیش از این اعلام کرده بود که اسامی ۳۱ مفسد اقتصادی را که در غارت بانک‌ها دست داشتند، به سران قوا داده و در انتظار برخورد با این افراد است. حالا امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه تعدادی از ۳۱ مفسد اقتصادی که در ارتباط با مسئولان نظام هستند، دستگیر شده اند، گفته که تعداد دیگری از این مفسدین هم در حال دستگیری هستند.

او درباره چرایی تاخیر در دستگیری این مفسدان اقتصادی تاکید کرده است که قوه قضاییه کار بررسی حقوقی را انجام می‌دهند و بعد از آن این افراد را دستگیر می‌کنند. رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص چرایی عدم به نتیجه نرسیدن اقدامات به منظور مبارزه با مفساد اقتصادی، می‌گوید: ما تحقیق و تفحص انجام می‌دهیم و پرونده به قوه قضاییه می‌رود و قوه قضاییه باید طبق روال قانونی اقدام کند. من از قوه قضاییه خواستم و با آیت‌الله آملی لاریجانی هم صحبت کردم تا خارج از نوبت به پرونده‌هایی که مجلس ارسال می‌کند، رسیدگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
بنظر من مشکلات کمی پیچیده تر از اینهاست. ما وارث ساختارهای پوسیده و فاسد دوران قاجار و پهلوی هستیم. متاسفانه این ساختارها بعد از انقلاب دست نخورده باقی ماند و جمهوری اسلامی به نحوی با این ساختارها کنار آمد بدونه اینکه به عواقب مخرب آن فکر کند. البته عواملی هم بودند که ناآگاهانه و آگاهانه این ساختارها را برای منافع بعدی خود حفظ کردند. این ساختارها به اندازای فاسد بودند که هر پاکدامنی هم که وارد آنها میشد یا فاسد می شد و یا در مقابل فساد سکوت میکرد و در بهترین شرایط این ساختارها را ترک میکرد. واما نتیجه ادامه حیاط این ساختارها پیچیده شدن شبکه های فساد، بی نظمی و عدم شفافیت بود که نتیجه اش را الان می بینیم . تنها راه برون رفت از این بحرانها تنها تغییرات انقلابی این ساختارها منطبق بر نیازهای انقلاب اسلامی است والا تمامی تلاشها بیهوده است.
Iran, Islamic Republic of
اینائی رو که گفتی خودتم قبول نداری؟پس کشورژاپن و... هم بافتادگی با ساختارپوسیده وناپاک امپراتوریهای ماقبل خودشون نباید به اینجا میرسیدند؟
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
شما انگار تاریخ ژاپن را نخوندی. برو کمی مطالعه کن بید بیا نظر بده
Iran, Islamic Republic of
آفرین کاملا درست است مردم ایران نیز انقلاب کردند که ساختارهای غلط را از بین ببرند ....
Iran, Islamic Republic of
آواز دهل از دورخوش است
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی از مقامات . کشور که کم هم نیستند در بستر مسولیتهای خود با استفاده از رانت اطلاعاتی به سرمایه های وحشت ناکی دست پیدا کردند که و این پولها نوعا در دست فرزندانشان قرار گرفته .! و با رانت اطلاعات مبادرت به خرید کارخانجات معروف با برند 50 ساله مینمایند .بعد از مدتی با توجه به روابط سیاسی بعضا فامیلی وام های میلیاردی دریافت میکنند و در مدت کوتاهی واحد های خریداری شده اصل 44 واین سرمایه های ملی را به برشکستگی میرسانند ....
علی
Iran, Islamic Republic of
«تعدادی از ۳۱ مفسد اقتصادی که در ارتباط با مسئولین نظام»!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اون 31 را در 1000 ضرب کنی آمارت دقیق تر میشه.