يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۲۹
پرویز سروری:

هنوز اظهارات سرمستانه اصلاح‌طلبان درباره برجام فراموش نکرده‌ایم

پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 629532
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: اصلاح طلبان در آینده قصد دارند تا با فشار فزاینده به شورای نگهبان گزینه‌های اصلی خود را وارد میدان کنند اما شعار "تکرار می‌کنم" دیگر تکرار نخواهد شد.
هنوز اظهارات سرمستانه اصلاح‌طلبان درباره برجام فراموش نکرده‌ایم
گروه سیاسی جهان نيوز: دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: اصلاح طلبان در آینده قصد دارند تا با فشار فزاینده به شورای نگهبان گزینه‌های اصلی خود را وارد میدان کنند اما شعار "تکرار می‌کنم" دیگر تکرار نخواهد شد.

به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای بیرون کشیدن جهانگیری از بدنه دولت به منظور آمادگی زودهنگام برای انتخابات اظهارکرد: اصلاح‌طلبان تصمیم دارند تا با مهندسی مدیریت شده به افکار عمومی القا کنند که میان آنها و دولت فرق وجود دارد و عملا می‌خواهند راه خود را از روحانی جدا کنند.

وی افزود: جریان اصلاحات با جمله "تَکرار می‌کنم" رئیس دولت اصلاحات فضا را به گونه‌ای جلوه‌ دادند که گویا در عالم امکان تنها دولتی که می‌تواند مشکلات از سر راه مردم بردارند دولت روحانی است، اما امروز شدیدا به دنبال آن هستند تا برای حفظ سبد رای‌ خود مشکلاتی که به واسطه ناکارآمدی دولت بر دوش مردم سنگینی می‌کند را از سر خود باز کنند.

اصلاح‌طلبان با یک نمایش خیمه‌شب بازی می خواهند پای خود را ازچالش‌های جدی کشور بیرون بکشند
سروری تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با یک نمایش خیمه‌شب بازی می خواهند پای خود را از معضلات و چالش‌های جدی کشور بیرون بکشند به همین منظور با تخریب و انتقادهای علیه روحانی می‌خواهند بگویند که با وی نیستند! اما خوب است بدانند که مردم هیچ گاه از یادشان نمی‌رود که جریان اصلاحات در کارزار انتخابات چگونه هر لحظه پیام‌های متفاوتی را برای اثبات کارآمدی روحانی و دولت یازدهم منتشر می‌کرد! چطور ممکن است در مدت زمان کوتاهی که از عمر دولت اصلاح‌طلبان می‌گذرد آنها بخواهند راه خود را از روحانی جدا کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان قدرتمندانه پای برجام ایستادند اما  امروز به منتقدان اصلی دولت تبدیل شده‌اند و می‌گویند که به روحانی گوشزد کردیم که تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام نگذارد! لطفا بیایند که اعلام کنند دقیقا این صحبت‌ها را کجا گفته‌اند.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با تمام قوا از محوری‌ترین برنامه دولت که برجام است حمایت کردند و ما هنوز اظهارات سرمستانه آنها را امضای برجام فراموش نکرده‌ایم و این امر با سرچ ساده اینترنتی مشخص می‌شود.

 اصلاح طلبان می‌خواهند هم در قدرت بمانند و هم نقش اپوزیسیون را ایفا کنند
سروری افزود: معتقدم که اصلاح‌طلبان با یک بازی کودکانه فضا را به گونه‌ای شکل داده اند که گویا  می‌خواهند جهانگیری از دولت خارج شود اما حقیقت چیز دیگری است و آنها عملا نگران هستند که با خروج جهانگیری از کابینه دولت رشته‌های محکم آنها دردولت از بین برود و در واقع می‌خواهند هم در قدرت بمانند و هم نقش اپوزیسیون را ایفا کنند اما بهتر است بدانند که این حربه‌ها نخ نما شده و افکار عمومی نیز چنین بازی هایی را نمی‌پذیرد.

دبیر کل جمعیت رهپویان اذعان کرد: معتقدم که اصلاح‌طلبان می‌خواهند در دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری بدون کاندیدای پوششی پا به میدان بگذارند چرا که می‌دانند ائتلاف‌شان با اعتدال‌گرایان ریزش فراوانی برای جریان اصلاحات به دنبال خواهد داشت البته  بسیاری از مهره‌های اصلاح‌طلبان نقش بسزایی در فتنه 88 و وضعیت کنونی داشته‌اند از همین رو اگر شرایط به گونه‌ای باشد که گزینه اصلی آنها نتواند در مصاف رقابت حضور پیدا کند قطعا آنها از افراددیگری استفاده خواهند کرد و معتقدم که اصلاح طلبان  در آینده قصد دارند تا با فشار فزاینده به شورای نگهبان گزینه‌های اصلی خود را وارد میدان کنند.

وی اظهار کرد: تهران امروز شهری بدون فرمانده بوده که به صورت خودگردان اداره می‌شود و این امر محصول لیست‌های سیاسی است که اصلاح‌طلبان به مردم تحمیل کرده‌اند، به نظر می‌رسد که لیست‌های فرمایشی و سیاسی نمی‌تواند دیگر برای اصلاح‌طلبان کارآمدی داشته باشد و شعار "تکرار می‌کنم" دیگر تکرار نخواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید شهرزادی
Iran, Islamic Republic of
ملامت کلا کار خوبی نیست برادر
Iran, Islamic Republic of
ملامت نه باید محاکمه و مجازا ت شوند. روز و حال مردم بحرانی است و اینها و اصلاح طلبان مسبب اصلی این دولت و مشکلات امروز کشورند.
Iran, Islamic Republic of
برادر قالیباف با اینهمه کار در موردش سیاه نمایی میکنن، این که داره واقعیت رو میگه، الان ملامت دیگه کار خوبی نیست، شماها خیلی خوبین
United States
اصلاحات خیلی راحتتر از قبل برنده انتخابات خواهد شد خیلی خیلی راحتتر چون مردم آگاهن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آره راست میگی
با اصلاحات تا ته جهنم (این و مردم فهمیدن)
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان هیچ شانسی برای انتخابات های آینده ندارند.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند و باعث زیاده خواهی دشمن در بحث موشکی و منطقه ای شدند باید ملامت و توبیخ شوند .
مهلا شمیرزادی
Iran, Islamic Republic of
روزی که اصلاح طلبان خودشون اصلا اصلی ترین طراح برجام معرفی می کردند یادمون رفته؟! خیلی بده که گند بزنی و بعد بگی من نبودم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خاتمی چه گناهی داره/ یه روزی به خاطر مصلحت نظام و منافع کشور از روحانی حمایت کرد/ الان روحانی مشکل داره به خاتمی چه ربطی داره
Iran, Islamic Republic of
اگر نمی تونست پیش بینی امروز بکنه نباید حمایت میکرد و جو را علیه کسانی کرد که می توانستند کاری بکنند و مردم مشکل امروز را نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
یادمه یکی بود حمایت میکرد از یکی دیگه اخرش هم طرف منحرف شد!! نظر شما چیست؟
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم از کارهای مثبت احمدی نژاد حمایت می شه. رهبری از هر کار احمدی نژاد حمایت کردند در نهایت نتیجه بدی نداشت. ولی شرایط امروز نتیجه اقداماتی است که مورد حمایت خاتمی و اصلاح طلبان است که فقط یکیش برجام است. ...
Iran, Islamic Republic of
اولا مصلحت خودش نه نظام، بعد اوضاع کنونی کشور حاصل تفکر خاتمی و هاشمی است، تکرار می کنم به لیست امید رای دهید، تکرار می کنم به روحانی رای دهید، شهادت می دهم دولتی بهتر از این دولت وجود نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
تفکر خاتمی پنج سال بر مملکت در جریانه
Iran, Islamic Republic of
تفکر اینها ... به یکدیگر نزدیک بوده و اصولا یک جریان هستند
Iran, Islamic Republic of
شد من نبودم دسم بود تقصیر استینم بود، ربط اصلی خودشه، نمیشه که زمانی که اوضاع خوبه راس میدان باشی بعدش که گند زدی بیای این طرف بگی به ما چه، مگه بچه بازیه
Iran, Islamic Republic of
مسبب اینهمه گرانی و آشفتگی بازار سکه و ارز و مسکن و خودرو خاتمی است اگر ایشان از روحانی حمایت نمی کرد!!!!!!!! روحانی رای نمی آورد.
صدرا
Iran, Islamic Republic of
ایول سروری/ ایول زاکانی/ ایول انقلابی گری
فارس
Iran, Islamic Republic of
خدایش اصولگرا تهرانو متحول کردند، الان شهر تهران تعطیله/پروژه های دوران سروری کجا افتتاح چند متر آسفالت کنونی کجا
Iran, Islamic Republic of
آقای سروری مدل اداره شهری شما در تهران یک خط بیشتر نبود " شهر فروشی " شما روی هر ساختمان قدیمی یک طبقه بسته به مدل زمینش بین 4 تا 6 طبقه هوا فروختید و با پول آن به اجرای پروژه های متعدد همت گماردید و نتیجه اش برای همان مردم شده چتدین هزار میلیارد تومان بدهی معوق به پیمانکاران ! درست مثل صندوق های تعونی اعتباری که یک نمونه اش ثامن الحجج است آنها هم همین فرمول ساده را پی گرفتند از یک طرف سرمایه وارد شود و از طرف دیگر سود بالا به مردم بدهیم بدون حساب و کتاب ، با همین فرمول اگر جلوی ورودی پول گرفته نشود خروجی اش تا قیام آل محمد می تواند پا بر حا بماند .
Iran, Islamic Republic of
...
Mahmoud
Iran, Islamic Republic of
اینقدر خاتمی خاتمی نکنید. همه خاتمی آن چیزی است که پدرش مرحوم آیت الله خاتمی در موردش پیش بینی کرده بود و از قول مرحوم آیت الله خزعلی بی واسطه بیان شده است و آن اینکه: او (محمد خاتمی) در آینده به اسلام ضربه خواهدزد.
اگر کسی مستندات دیگری هم از غربزدگی شدید وی و عدم پایبندی به ابتدایی ترین قوانین اسلام می خواهد موجود است.
Iran, Islamic Republic of
هه چه انتخاباتی ؟ خجسته اید ها !
France
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاى پرويز خان سرورى ! رياست محترم پايدارى ٢ ، گل افشانى هاتون تموم شد ؟!
عقده هاتونو نسبت به خاتمى خالى كرديد ؟! خيالتون راحت شد ؟! من كه ميگم روزى سه مرتبه تو زاكانى عليه خاتمى فحاشى كنيد ، هر چه در توان تون هست اصلاحات رو بكوبيد ،. اوس محموت هم بى نصيب نذاريد ! فقط بالا غيرتاً دست از سانسور برداريد ، خوبيت نداره در عصر ارتباطات نظر مخالفين يا منتقدين رو حذف كنيد ، يه كوچولو شجاعت داشته باشيد !
یک دوست_بخش اول
Iran, Islamic Republic of
جریان مخوف و انحرافی اصلاحات همواره تلاش داشته تا برای رسیدن به قدرت به هر کاری دست بزنه، بارها و بارها گفتیم و گفته شده جریان مخوف و انحرافی اصلاحات هیچگاه به دنبال منافع ملت و مردم نبوده و نخواهد بود!!! منافع حزبی، گروهی و فردی اونها بر منافع ملت و مردم همیشه ارجحیت داشته و دارد.
یک دوست_بخش دوم
Iran, Islamic Republic of
چند سئوال:
1_چرا هر وقت اصلاح‌طلبان در مجلس و دولت به قدرت می رسند آمریکا و اسرائیل خوشحال می شوند؟؟
2_چه ارتباطی بین ماهیت جریان مخوف و انحرافی اصلاحات و خوشحالی آمریکایی ها و اسرائیلی ها هست!؟ چرا در تفکرات آمریکایی ها جریان اصلاحات هوا خواه آمریکا شناخته می شوند!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مخوف !!!
هر هر هر !
خوف ننداز تو دل ملت حضرت آغا !
یک دوست_بخش سوم
Iran, Islamic Republic of
چند سئوال:
1_ چرا هر بار که جریان مخوف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و انحرافی اصلاحات دولت و مجلس را به دست میگیرد مسائل و مشکلات متعددی توی کشور به وجود می آید!؟
2_ چرا هر بار که جریان مخوف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و انحرافی اصلاحات دولت و مجلس را در اختیار میگیره معضلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی امنیتی در کشور به وجود می آید!؟
3_چرا همواره در خصوص اقدامات بین المللی و قراردادها مشکلاتی که برای کشور به وجود می آید دست جریان ... اصلاحات دیده میشه!؟
مثل قراردادهای محرمانه ای که دولت روحانی این چند وقت دنبال کرد!!!
2030، پالرمو، توافق زیست محیطی پاریس، FATF، لوایح چهارگانه FATF، انتشار اطلاعات فاکتورهای خونی مردم ایران برای ترکیه، خرید بی ضابطه واکسن از فرانسه برای تب برفکی و کنگو و مهمتر از همه سند ...برجام!!!!