يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۷
۱۹۱

احمدی‌نژاد: برای ثبات بازار راهکار دارم/ می شود با سه ـ چهار تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد/ آقای احمدی نژاد! مردم این‌قدر هم فراموش کار نیستند

شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب: 623502
آقای احمدی نژاد اگر کمی منصف و صادق بود، باید نگاهی به عملکرد خود می انداخت بعد چنین ادعایی را بیان می کرد. البته همین یک نکته کافی است تا درباره صداقت وی درخصوص دیگر سخنان و ادعاهایش به داوری نشست . بنابراین آقای احمدی نژاد بهتر است در مرحله اول بابت بی تدبیری در امور اقتصادی و اجرایی کشور عذرخواهی کند، بعد به فکر تجویز نسخه برای بهبود وضعیت معیشتی کشور باشد.
احمدی‌نژاد: برای ثبات بازار راهکار دارم/ می شود با سه ـ چهار تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد/ آقای احمدی نژاد! مردم این‌قدر هم فراموش کار نیستند
به گزارش جهان نيوز، احمدی نژاد در مراسمی به مناسبت هفتم تیرماه، سالروز شهادت دکتر بهشتی، گفته است:  فشار اقتصادی الان واقعا زیاد است، یعنی ابهام است، کسی تصمیم نمی گیرد، مردم نمی دانند چکار باید بکنند، باید بخرند، باید بفروشند، فردا چه اتفاقی می افتد، پس فردا چه اتفاقی می افتد!  نمی شود ثبات در بازار ارز ایجاد کرد؟ می شود. من اعلام کردم. راه دارد، می شود. حق ملت ایران این نیست. می شود با سه ـ چهار تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد. البته هر چه بیشتر بگذرد، سخت تر می شود. می گویند مغازه دار های بازار آمده اند اعتراض کردند. اجاره مغازه اش درنمی آید، دست مردم چک دارد، اجاره خانه اش درنمی آید، باز آن فردی که از این فرد چک دارد، خودش دست فرد دیگری چک دارد. همین طور زنجیره وار است، چکار بکند؟ این که او را هل بدهی درون مغازه اش تا درب مغازه را باز کند، تمام شد؟ اقتصاد درست شد!؟ خب اینگونه درست نمی شود که! این ها را درست کنید.

*آقای احمدی نژاد! مردم این‌قدر هم فراموش کار نیستند
در همین حال، مجتبی کشاورز طی یادداشتی نوشته است:
می گویند حافظه تاریخی ایرانی ها کمی ضعف دارد اما گویا برخی فراتر از این تصور کرده اند که ایرانی ها آلزایمر تاریخی دارند! القصه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشور روز پنج شنبه با اشاره به فشار اقتصادی بر مردم  و با بیان این‌که می شود در بازار ارز ثبات ایجاد کرد ،  افزوده است: «من اعلام کردم. راه دارد، می شود. می شود با 3 ـ 4 تا حرکت این فضا را سریع عوض کرد.» آقای احمدی نژاد گویا قصد تمسخر مردم ایران را دارد. آقای احمدی نژاد! مردم هنوز بحران ارزی دوره شما  و چند برابر شدن  قیمت ارز در کمتر از چند ماه را به خاطر دارند ؛ اگر شما بلد بودید نسخه درست بپیچید چرا در آن زمان اقدام نکردید؟

دولتی که شما در رأس آن قرار داشتید در سال 91 نرخ تورم را به 30 درصد و خرداد 92 به 35 درصد رساند. تنها در سال 91، 111درصد افزایش قیمت ارز را شاهد بودیم و سال 90 هم تجربه افزایش 63درصدی ارز را پشت سر گذاشتیم.

براین اساس از ابتدا تا انتهای دولت احمدی‌نژاد (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) قیمت دلار حدود ۲۹۸ درصد رشد کرد یعنی از حدود 900 تومان به سه هزار و 600 تومان رسید. همچنین براساس آمار رسمی، ضریب وابستگی ایران به واردات طی پنج سال یعنی از سال 84 تا 89 از 35 درصد به 75 درصد رسید. از سوی دیگر تخلفات اقتصادی صورت گرفته توسط حلقه نزدیکان شما در دادگاه ثابت شده است و این افراد در زندان مشغول گذراندن محکومیت خود هستند.

به این فهرست بازهم می توان افزود.آقای احمدی نژاد اگر کمی منصف و صادق بود، باید نگاهی به عملکرد خود می انداخت بعد چنین ادعایی را بیان می کرد. البته همین یک نکته کافی است تا درباره صداقت وی درخصوص دیگر سخنان و ادعاهایش به داوری نشست . بنابراین آقای احمدی نژاد بهتر است در مرحله اول  بابت بی تدبیری در امور اقتصادی و اجرایی کشور عذرخواهی کند، بعد به فکر تجویز نسخه برای بهبود وضعیت معیشتی کشور باشد.(1)

پی نوشت:
1)http://khorasannews.com/?nid=19853&pid=4&type=0
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تجربه نشون داده هیچ کدوم از ۴ رئیس جنهور آخر هیچ راهکاری برای ثبات ارز نداشتند و هر ۴ نفر در ۴ سال دومشون مشکل افزایش نرخ ارز و ...پیش اومد
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
با احترام به همه روساي جمهوري كه شما اشاره فرموديد در زمان خاتمه خدمت آقاي خاتمي ذخيره ارزي و نرخ تورم و نرخ بيكاري را كه تحويل آقاي احمدي نژاد داد مقايسه كنيد با همين پارامترهايي كه آقاي احمدي نژاد به آقاي روحاني تحويل داد.
کار روحانی دقیقا مثل احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
احمدی نژاد بود که به اسم هدایت نقدینگی، به صورت دستوری سود بانکی را پایین آورد ولی چون فکری برای هدایت نقدینگی به سمت تولید انجام نداده بود و زیرساخت های آنرا ایجاد نکرده بود نقدینگی بیدار شده از سپرده ها خارج شد و به بازارهای دلالی (مثل ارز و سکه و غیره) وارد شد و ضربات شلاقی وارد کرد و احمدی نژاد هم نخواست(تحت فشار باند مشایی) بازار ارز را کنترل کند ...
Iran, Islamic Republic of
جسارتا
1- آیا الان سود بانکی به صورت دستوری بالا و پایین می رود یا نه؟
2- آیا تولید مسکن در تیراژ بالا هم جزو تولید حساب می شود یا نه؟
3- آیا برای تولید چند میلیون واحد مسکن مهر، مقادیر معتنابهی نقدینگی سرگردان و موجود در دست مردم جذب شد یا نه؟
4-آیا خرید چهل هزار سکه در یک روز توسط بانک محترم شهر را هم از مصادیق نقدینگی بیدارشده می دانید؟
5- دلیل این که باند مشایی به احمدی نژاد فشار آورد تا بازار ارز را کنترل نکند، چه بود؟ چه نتایجی را انتظار می کشیدند؟
روحانی در مورد «تلاطم بازار»، نعل به نعل، مثل احمدی نژاد عمل می کند
Iran, Islamic Republic of
...
مسکن مهر هم تولید بود و هم تولید نقدینگی از طریق دولت نه ....
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر وام های مسکن مسکن مهر از دولت و خزانه چاپ نمی شد نقدینگی ایجاد نمی کرد ولی احمدی نژاد از خزانه و چاپ پول، این هزینه را ایجاد کرد و نقدینگی را افزایش داد
Iran, Islamic Republic of
روحانی که مسکن مهر نداشت چطوری نقدینگی رو افزایش داد
به 15:45
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل!
عموم آگاهان اقتصادی می گویند نقدینگی اگر به سمت تولید برود، باعث تورم نمی شود .
فرض کنیم دروغ شما راست باشد، بازهم آن پول چاپ شده از محل "دولت و خزانه"! وارد بازار نشده تا به سمت بازارهای کاذب هجوم ببرد. چه پولی که از دست متقاضیان مسکن مهر جمع آوری شد و چه پولی که در قالب وام تسهیلات از ناحیه دولت پرداخت شد، در چرخه تولید انبوه مسکن قرار گرفت؛ یعنی راه افتادی چرخ بیش از یکصد صنعت وابسته به ساختمان و ایجاد تعداد بسیار زیاد شغل.
حالا صرف این که بگویی نقدینگی را افزایش داد، آن هم بوسیله چاپ پول، مشکل را حل می کند؟مگر بقیه نقدینگی ها چطوری افزایش پیدا می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
مرتب میگوییدمشایی منحرف،یااحمدی نژاد،آیایکبار،فقطیکبار،اجازه دفاع ازخود واظهارنظربه احمدی نژادومشایی درصدا وسیماداده شد درحالیکه خیلی ازافرادافسادطلب ومنحرف ،وخیلی فاسداخلاقی دررسانه ملی اظهاروجود وانحراف مینمایند
پاسخ آقا رسول مشهدي فقط براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
دلار خاتمي : 898 تومان --- دلار احمدي نژاد: تا 3600 تومان
بيكاري خاتمي: 11.5 درصد --- بيكاري احمدي نژاد: تا 13.5درصد
تورم خاتمي: 10.4درصد ---تورم احمدی نژاد: 34.7درصد (نقطه به نقطه 45درصد)
رشد اقتصادي خاتمي: مثبت 6.2% --- رشد احمدی نژاد: منفي 5.6%
درامد نفتي خاتمي: 206 ميليارد دلار - درآمد نفتي احمدی نژاد: 575 ميليارد دلار
مويد باشيد
Iran, Islamic Republic of
از تو کجا درآوددی این آمارو.


.
Iran, Islamic Republic of
سئوال ممنوع!
وقتی آقا رسول می گه ، یعنی همینی که هست، هست.
معنای پرسش این است که : طالب حقیقت نیستی!
مگه میرحسین که توی تلویزیون عکس نمودارهای آماری علیه دولت احمدی نژاد رو رو کرد و روی مرجع اون رو با عکس پرچم ایران پوشوند، کسی بهش ایراد گرفت؟!
مگه آقای روحانی که رقم 43درصد رو توی گزارش صدروزه انداخت توی دهن ها، حاضر شد مناظره کنه؟ مگه کسی ازش پرسید داستان خالی بودن خزانه و چندین مدل حرف شما و رییس بانک مرکزی ات و وزیر اقتصادت چیه؟
و ....
فقط براي آنانكه به دور از حب و بغض طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
ناشناس محترم 18:51
بنده قصد كامنت گذاري ندارم و با توجه به اينكه متوجه شدم بسياري از طرفداران محترم آقاي احمدی نژاد براي مثبت يا منفي زدن روي كامنتها به دنبال حجت شرعي در روز قيامت نيستند و همين كه احساس كنند كامنتي نسبت به آقاي دكتر احمدی نژاد منفي است، به آن منفي مي دهند و بالعكس لذا خيلي تمايلي به اظهارنظر ندارم. اما به احترام سوال شما عرض مي كنم كه تمام آمارها، امارهاي رسمي دولت دكتر احمدی نژاد است كه البته خيلي ها با آن مخالفند. مثلاً مخالفين دولتهاي نهم و دهم معتقدند رشد اقتصادي در انتهاي دولت ايشان منفي 7 درصد بوده نه 5.6%. همچنين درآمد ايشان از محل فروش نفت، گاز، ميعانات و پتروشيمي 800 ميليارد دلار بوده نه 575 ميليارد و درآمد كلي دولت ايشان (با احتساب ماليات) از 1100 ميليارد دلار هم فراتر رفته و تورم متوسط نيز از 40 درصد عبور كرده و ... اما من ترجيح دادم آمار رسمي دولت دهم را اعلام كنم تا براي آنانكه طالب حقيقت اند حجت تمام شود. البته قيمت دلار پس از برگزاري انتخابات 1392 رو به كاهش گذاشت و در زمان تحويل دولت به حدود 3300 تومان رسيد اما طبق آمار رسمي، تورم نقطه به نقطه خرداد 92، از 45درصد عبور كرد و مقدمه اي شد براي نرمش قهرمانانه.
موفق باشيد
Iran, Islamic Republic of
فعلا شما به حجت عقلی عمل کن گیر افتادی برو خرابش کن سر شرع بیچاره که شده آلت دست بعضی ها
Iran, Islamic Republic of
از توی قوطی لپ لپ
Iran, Islamic Republic of
رتبه اقتصادی ایران در پایان دوره خاتمی در دنیا از نظر بانک جهانی 87 درپایان دوره احمدی نژاد 17 دنیا.رتبه رشد علمی در دوره احمدی نژاد اول بود.این امار که شما می دهید امار است که مثل حالا برای خاتمی درست کردند.در دوره خاتمی با این که تحریم مثل امروز نداشتیم اما وضع کسب و کار خیلی بدتر از حالا بود.این امار ها مثل امارهایی است که حالا می دهند تورم هشت درصدی حتی با گربه های تو گوچه هم بگویی می خندد.در دوره خاتمی برای یک موبایل ناقابل کلی پولهای مردم را می گرفتند وبعد ماهها یک خط به مردم می دادند.در مورد ماشین هم همین طور بودباور کنید بعد از چهار سال که احمدی نزاد امده بود اینگار ایران از یک دهات تبدیل به یک شهر شده بود این قدر پیشرفت تو زندگی مردم قابل مشاهده بود.شما فکر کرده اید با امار سازی می توانید واقیت های را تحریف کنید.حالا دیگر از هسته ای و هوافضا .و پیشرفت موشکی . و مسکن مهر.کم شدن فاصله طبقاتی که این هم بانک جهانی امار داده و نمی توانید با مرکز امار سازتان مقایسه کنید.چیزی نمی گویم
پاسخ به دوست عزيز 02:04
Iran, Islamic Republic of
سلام ، دوست داشتم در مورد تمام مواردي كه ذكر كرده ايد توضيحاتي ارائه كنم تا برخي از فريبكاريهايي كه متأسفانه در ذهنيت برخي هموطنان عزيز موثر شده رفع گردد. اما فعلاً فقط به اين موضوع بسنده مي كنم كه اولاً آقاي رسول مشهدي درخواست كرده بود كه شاخص هاي اقتصادي در دولتهاي مختلف با هم مقايسه شود و صحبتي از هسته اي و موشكي نكرده بود لذا آماري در اين رابطه ارائه نشد. (البته در مورد تأثير پروژه هاي هسته اي، موشكي و فضايي روي سطح رفاه و زندگي مردم، جاي سخن بسيار است كه فعلاً از آن مي گذريم) ثانياً آمارهاي مربوط به ابتداي دولت دكتر احمدی نژاد (انتهاي دوران خاتمي) و انتهاي دولت دكتر احمد‍ي نژاد داده ام، هر دو، توسط سيستم دكتر احمدي نژاد اعلام شده و لذا مي تواند در اين رابطه (البته براي افراد طالب حقيقت) حقايق مهمي را نشان دهد.
مويد باشيد
Iran, Islamic Republic of
امار رسمی کجا.؟چطور وقتی در دولت دهم وقتی امار می دادند می گفتید امار سازی می کنند.یادم است صدا و سیما دوربین می برد که اینها که می گویید اشتغال زایی کردیم کجا سرکار رفته اند.امار رسمی کشور ما فقط دوره اجمدی نژاد امار سازی می کرد در بقیه دوره ها قابل استناد است!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
الان از نظر آقا رسول بزرگوار شما دچار حب و بغض هستید و بدون حجت شرعی دارید ابراز نظر می کنید . ایشون می فرمایند آمار رسمی؛ شما هم موظفید بپذیرید؛ حالا این آمار رسمی در کدام بازه های زمانی و در چه گروهی از کالاهاو در چه شرایط اقتصادی و سیاسی و بین المللی صادر شده و در کدام منبع قابل دسترسی است، به شما ربطی ندارد!!!....
Iran, Islamic Republic of
باز هم حرف ما رو بریده و ابتر کردی جهان نیوز
United Kingdom
همه آمارها غلط بودند. فقط اینو بگم میانگین رشد ۸ ساله احمدی از میانگین رشد ۸ ساله خاتمی بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
ئر زمان خاتمی دهه 60 تی ها هنوز وارد بازار کار نشده بودند. در ضمن رشد -5.6 درصد در سال آخر کار ایشون بابت تحریم و کارشکنی اصلاح طلبها صورت پذیرفت
Iran, Islamic Republic of
آقا این آمار رو از کجا در اوردی؟
بنی آدم
Iran, Islamic Republic of
داداش این آمارها رو ول کن.بهترین آمار از جیب مردم میاد بیرون. در دوران احمدی نژاد، به جز دو سال آخر، که تحریم های ظالمانه شدت بی سابقه ای پیدا کرد و البته یک عده ازخدا بی خبر هم با سواستفاده از شرایط پیش آمده و البته عدم داشتن برنامه از سوی دولت وقت، باعث شد اوضاع اقتصادی بهم بریزه، در 6 سال قبلش واقعا سطح زندگی و رفاه مردم بالا رفته بود. اگه بخواین میشه با استناد به همون آماری که شما هم قبول دارید، کاهش فاصله طبقاتی و رشد سرانه درآمد خانوارها را براتون اثبات کنم.
الان خود من منتقد رفتارها و سیاست های احمدی نژادم، مخصوصا در 2سال آخر دولتش. اما انصاف در رفتارهای دوستان هم دیده نمیشه.
پیروز
Iran, Islamic Republic of
جناب برای آنانکه طالب حقیقت اند،.... باید بگویم ابتدای کار دولت نهم : استخدام هفده هزار معلم حق التدریس سرگردان دولت ششم وهفتم صورت گرفت، استخدام بیست هزار پرستار قرارداد معین و ... انجام شد ، هزاران مهندس کشاورزی که سر زمینهای کشاورزی در طرح قرارداشتند انجام شد ، در خود وزارت جهاد وسازمانهای تابعه هزاران دامپزشک ، کارشناس و کاردان و مهندس استخدام شدند، در وزارت راه بسیاری از مهندسان استخدام شدند، برای اولین بار بعد از انقلاب لایحه حقوق و دستمزد در دولت نهم اصلاح و بعد از تصویب مجلس اجرایی شد، هزاران پروژه ورزشی در روستاها و نقاط دور افتاده باهمت سپاه و دولت ساخته وافتتاح شدندو هزاران پروژه باقیمانده از دولت کارگزاران و اصلاحات تخصیص گرفتند و تکمیل شدند مثل پروژه های تولید سیمان و بیمارستانهای بسیار بزرگ در استانهای مختلف و هزاران کیلومتر جاده در کشور ساخته شد، بعلاوه پروژه بزرگ مسکنهای مهر که خود باعث کاهش قیمت مسکن گردید و در دولت مشتی اصلاحات سیر صعودی مسکن بسبار وحشتناک شده بود ، پروژه ه های هسته ای باقیمانده از دولت کارگزاران، اصلاحات نیز توسط دولت ایشان تکمیل شدند ووقتی این پروژه ها تکمیل شد ، آقایان اصلاحاتی،کارگزارانی، سلطنت طلب، کومله، گروهک ریگی جندالشیطان، لاریجانی و باهنر و سایرین برعلیه دولت نهم شوریدند وبا لابی نهضت آزادیها در آمریکا ، در ایران بعد انتخابات کودتا به راه انداختند و نه ماه تهران را به شورش کشیدند که این مساله در هیچ جایی از کشور سابقه نداشته ،بعد از آن بود که آمریکاییهایی که قبلا التماس مذاکره میکردند ما را مجددا مورد تحریم قرار دادند البته با گراهای دوستان اصلاحاتی ، دلا لان ارز در بازار تهران چه کسانی بودند؟ همین طرفداران فعلی دولت ، اگر نیست لطفا دفاع کنید ، اینها هم مدارکش موجود است ، اینکه مطالبی بنویسید و در کنارش چیزی ننویسید عجیب است، تعداد استیضاح های دولت قبل را در نظر بگیرید و چوب لای چرخ گذاشتن امثال لاریجانی و مطهری و باهنر و رییس دیوان محاسبات وقت بعلاوه انتقام پور محمدی از دولت وقت در بحث سه هزار میلیارد را هم اضافه کنید و اختلاسهای فعلی ، کارکرد وزرای مسکن، نفت و کشور و سایرین را در دولت قبل ببینید، نحوه عملکرد مجلس در سوال از رییس جمهور در دولت قبل و فعل را مقایسه کنید و هزاران مسایل دیگر، بنده دولت قبل را کامل نمیدانم ولی بسیار پرتوان تر از مدیران دولت اصلاحات و کارگزار فعلی میدانم ، جالب است حقوق وزرای روحانی در ابتدای سال ۹۳ چهار برابر دولت دهم شد ولی کارآیی آنها یکصدم دولت دهم هم نیست
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد یک شخصیت: انقلابی؛ ولایت‌مدار؛ کاردان؛ خوش‌فکر؛ جهادگر ؛ دلسوز؛ فعال؛ مسئولیت‌پذیر؛ خدمتگزار هستن...اگه بگه راهکار دارم حتماً داره؛ فقط کافیه که دولت به خاطر مردم و کشور از راهکارهای ایشون استفاده کنه.

وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ
Iran, Islamic Republic of
درشرایطی که کشور در بحران اقتصادی خاصی بسر میبرد وبیم آنست ‌که کاربه حوزه امنیتی هم بکشد ، شایسته است همه افراد داخل نظام باصرف نظر از برخی اشکالات و تفاوت های سیاسی ، در یک حرکت ملی به یاری انقلاب، رهبری و کشور بپردازند و دعواهای جناحی را ۶ماه تعطیل کنند البته مدیون هستید اگر سال دیگر دعواهارا جبران نکنید!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد.بیش از هشتاد درصد مردم ایران حامی دکتر احمدی نژاد هستند چه شما بخواهید و چه نخواهید
آدمیزاد
Colombia
نرخ ارز ، نرخ ارز ....:
اقتصادی که به" نرخ ارزها"ی بیگانه وابسته باشد از بنیادش بیمار است .
Iran, Islamic Republic of
...
صادق شاهینشهری
Iran, Islamic Republic of
توی جهان نیوز اگه راست میگی بنویس چی شد ک ۶سال محمود ثبات بود ولی در یکی دو سال آخر کیا پشت داستان سکه و ارز بودن؟!
United States
همینایی بودن که الان 53 میلیارد سکه با اررز دولتی میخرن ! البته چشم خیلی ها مثل جهان نیوز از شدت بغض و کینه کور است!
Iran, Islamic Republic of
داشتند اما نه دیگه اینقدر !
عبرت
Iran, Islamic Republic of
وقتی نقد های به دولت آقای دکتر احمدی نژاد را ملاحظه میکنیم، عمدتا دوسال آخر از 8 سال دولت او چماق بر 6 سال دیگر خدامت او می شود!
چرا؟
چرا عامدا تلاش شده و می شود تا دولتش را تکفیر کنندو کارهای بزرگ و مثبت و خدمات ماندگارش را نبینند و یا متوقف کردند؟!
...
United States
هر کی حرف از انصاف میزند شما باید ساکت باشید، هر اتفاقی در دولت احمدی نژاد افتاد امروز ثابت شد که مرد بوده، در زمانی که موج مشکلات اقتصادی گریبان اروپارو گرفته بود و چند کشور ورشکست شدند، دورهم میشستیم و میگفتیم چون اقتصاد ما اصولی نیس روی ما اثر نداشت، زیر فشار همین تحریم ها که چند روزی نیست برگشته دلار بدبینانه هم نگاه کنید (که البته کردید با کلا جمع بستناتون) شد اون و البته همه از وضعیت بازار اون موقع راضی تر بودند (گویا شما لا ادراک رکود). موندم چطور روتون میشه امروز با دلار ده هزار تومانی حرف از دلار بزنید؟؟؟؟؟ خیلی دیگه رو دارین شما.
حق جو
Iran, Islamic Republic of
برادر چی باعث شد به قول شما دلار ده هزار تونی 2 بار رای بیاره....
Iran, Islamic Republic of
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نموندی احمدی نژاد خودشم کشور و با رکود تورمی مواجه کرد احمدی نژاد بدتر از خاتمی بود و روحانی بدتر از احمدی نژاد از کسیکه عملکرد خودش در بحث ارزی اونقدر افتضاح بود انتظار حل بحران ارزی رو نمیشه داشت
سرور
Iran, Islamic Republic of
دوران احمدی نژاد و خاتمی رکود تورمی وجود نداشت.وضعیت اشتغال به مراتب بهتر بود و بودجه عمرانی بر بودجه های جاری و هزینه ای دولت ارجحیت داشت.
دوره دوم دولتها تورم داشتیم اما بحران اشتغال به این وضع وجود نداشت.
یکی از علل شکست روحانی در عرصه اقتصادی را می توان همسویی کامل مجلس و دولت دانست که در دوره دو رییس جمهور قبلی با این حدت و شدت وجود نداشت.مجلس فعلی نیز به اندازه دولت در بوجود آمدن شرایط فعلی مقصر است.
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگید یه انتخابات برگزار کنید تا بفهمید احمدی نژاد را انتخاب میکنند یا شما را
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز باز ذات خودت که همون کینه شتری به احمدی نژاد هست را نشون دادی
Iran, Islamic Republic of
حرجی نیست دنبال مخاطب میگردد این سایت وابسته به بازار و سرمایه دار چیزی ندارد که مردم رجوع کنند فقط ببینیم به که تهمت میزنند یک جوری اسلام را سپر بلا قرار بدهند برای نجاتشان غنیمت است جماعت تکفیری جمهوری اسلامی روی خوارج را سفید کردند همین شماها نبودید مگر اعلامیه های جهاد را پاره میکردید حلا زار بزنید خوب ابزار استعمار شدید مردم شمارا خوب شناختند 700000 و اندی رای آوردین حتی خودتان به خودتان رای ندادین
United States
...
Iran, Islamic Republic of
یادم نمی رود اروپایی ها از حدود 6 ماه قبل از اجرای تحریم ها تاریخ دقیق شروع آن را اعلام کرده بودند اما دولت احمدی نژاد با بی تدبیری تمام تا آخرین روز قبل از اجرای تحریم، ارز را با قیمت 1200 تومان به همه متقاضیان از جمله کسانی که برای تفریح به کشورهای خارجی می رفتند می داد
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
ناقلا بگو ببینیم کشورهای شرق آسیا رفته بودی یا غرب آسیا ک...
Romania
تا کسی جمله ای در نقد دوستان گفت .یا مسخره می کنیم یا متهم ؟؟؟؟؟؟
Romania
تا کسی جمله ای در نقد دوستان گفت .یا مسخره می کنیم یا متهم ؟؟؟؟؟؟
حجت جوادی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم جهان نیوز چه دشمنی سرسختانه ای با احمدی نژاد داره
هنوز دلواپس
United Arab Emirates
شما قول می دهید احمدی نژادبا فردی مثل مشائی با پروژه ی عادی سازی رابطه با اسرائیل ویا فردی مثل بقائی باپروژه ی زنبیل قرمز کشور رابه قهقرانبرد؟
همه حرف خوب می زنند اما کی خوبه این وسط!
باید کسی انتخاب شود که کمترین هزینه وبیشترین کارایی را داشته باشد
حالا منفی بدهید!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دلیلش واضح و آشکار است حب جاه و مقام و نرسیدن به پست وزارت بعضی‌ها در آن دوران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به خود آقای زاکانی بگه . خودت چیکار کردی تا حالا؟ یه اقدام مثبت...
خودت چرا رد صلاحیت شدی؟
بابا جان خودتونو مردم ندونید که تیتر میزنید مردم فراموش نکردند....
بیاید کف مردم ببینید مردم چیو فراموش میکنند چیو فراموش نمیکنند.
شما ریئس کمیته بررسی برجام بودید.... چی شد؟؟؟؟ تهش چی شد؟؟/
خدا پدرتو بیامرزه احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر احمدی نژاد
در زمان احمدی نژاد رونق کسب و کار زیاد بود
6 سال اول که واقعا عالی بود دو سال آخر هم
وقتی توطئه خارجی با همکاری منافقان و کارشکنان داخلی همراه شد، اثر آن کمی قابل ملموس شد.
واقعا ناشکر بودیم!!!!!!!!!!!
.
Iran, Islamic Republic of
بله به شدت "قابل ملموس " شده بود!
سینا
Iran, Islamic Republic of
داداش هنوز خیلی زوده تا مقایسه کنی
صبر کن تا سه سال دیگه با این دولت هستیم
اگر زنده بودیم
اگر پول داشتیم که اینترنت بخریم و البته کامپیوتر یا گوشی و ... سالم بود و اون موقعه هم پول برای خریدش داشتیم
بعد بیا قیمت دلار و ... را با دوران احمدی نژاد مقایسه کن
هنوز خیلی زوده نتیجه بگیری
عقده ایا
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
مموتی کجایی یادت بخیر
هیچ وقت فکر نمی کردم یه روز بیاد و من رسما اعتراف کنم اون موقع اوضاع خیلی بهتر بود
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
دوران احمدی نژاد بهترین دوره از نظر اقتصادی، سیاسی، علمی، اجتماعی و ... بود
بیخود تلاش نکنید دروغ به مردم تلقین کنید
مردم در عمل و با گوشت و پوست و استخون خودشون دارند احساس می کنند
نیاز ندارند شما براشون حرف های بی پایه و اساس بزنید...
United States
محمود خان الان دیگه با تجربه شده.۸ سال زمان کمی نیست.
Canada
بله قربان مردم هنوز بحران ارزی دوره احمدی نژاد و چند برابر شدن قیمت ارز در کمتر از چند ماه را به خاطر دارند اما از خاطرشان هم بیرون نرفته که نهادهای مسئول خودشان به این امر دامن زدند.
در آنزمان سپاه اعلام کرد که 40 نفر در تلاطم بازار در دوره احمدی نژاد دست داشتند...
Iran, Islamic Republic of
...
رسول
Iran, Islamic Republic of
بهتر است از رئیس جمهور و ریس بانک مرکزی قبلی و همه و همه برای استفاده از تجربه های حتی اشتباه انها
استفاده بشود
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Canada
با این مقاله که نوشته اید دیگر برای طرفداران احمدی نژاد دیگر توجیهی باقی نمی ماند!!!! کلا آبرو باقی نگذاشت.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کجایی بابا،با همه اشکال و نارسایی در دوسال آخر دولت احمدی نژاد،بازهم از این 5سال این دولت بهتر بود،
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Australia
باسلام
زنده و پاینده باد آقای دکتر احمدی نژاد.
Russian Federation
ما خودمون احمدی نژادد و دوست داریم ولی برای کار های اقتصادی و اجرایی و همچنین فرهنگی اکنون قالیباف و جلیلی احتیاج اند چون اثبات کردن انقلابی بودنشوو
Iran, Islamic Republic of
من هم آقایان قالیباف و جلیلی را قبول دارم اما قالیباف را به عنوان معاون اول احمدی نژاد و جلیلی را به عنوان وزیر خارجه دولت سیزدهم احمدی نژاد
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
بله مردم ایران فراموش نخواهند کرد:
1- تحریم های بی سابقه ی دشمنان نظام و دولت را
2- بحران اقتصادی به وجود آمده در اروپا و آمریکا در سال های 2008 تا 2011 و کمترین تأثیر آن در ایران را
3- اجرای بزرگترین طرح اقتصادی هدفمندی یارانه هاکه نزدیک بیست سال از تصویب آن گذشته بود و شد الگوی بسیاری از کشورهای جهان
4- مخالفت مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادهای امنیتی با دولت و کشاندن هر روزه ی مسئولین اقتصادی دولت به مجلس و میز بازجویی و فشار بر آنها را
5- عدم وجود رکود وحشتناک فعلی و رونق بازار کسب و کار و اشتغالزایی و گردش مالی در کشور
6-ارائه ی طرح های پنجگانه ی اقتصادی توسط دولت به مجلس و مخالفت با آن توسط مجلس
7- عدم خوشگذرانی رئیس جمهور و وزرا در کیش و قشم و توچال و کار و تلاش شبانه روزی مسئولین و سفرهای استانی دولت احمدی نژاد برای مقابله با تحریم ها و رفع مشکلات کشور و مردم
8- عدم اشرافیت سیاسی و اقتصادی رئیس جمهور و وزرا و مسئولین را
9- نگاه دولت به توانمندی های داخلی و استفاده از ظرفیت منابع و نیروی انسانی داخل کشور برای پیشبرد اهداف کشور در موضوعاتی چون هسته ای، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، هوافضا، دفاعی و موشکی، صنعتی معدنی و...
قاف
Iran, Islamic Republic of
سلام شما هم بهتره به جای تصفیه حساب ........ساکت باشی
Sweden
اقای احمدی نژاد، اگر واقعا در رفع مشکل مردم صداقت دارید و برای رضای خدا و نه منافع شخصی این حرفها را میرنید، اون سه چهار حرکتی را که میگید بعنوان پیشنهاد به دولت بدهید تا انجام بدهند.
United States
اتفاقا پیشنهاد داده. ثروت ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد شهید و ... برسه به صاحبان واقعی یعنی مردم. البته در بحران ارزی احمدی نژاد اجازه ندادن بهش
Iran, Islamic Republic of
حساب کشی از خودش و نوچه هاش چی ؟ چرا اونو نگفته ؟
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر می خواهی حساب کشی کنید
فقط
مستند قوانین و مدارک و اسناد
و
در یک دادگاه علنی
و
طبق روال آیین دادرسی
...
Iran, Islamic Republic of
شما جهان نیوزی ها وقتی می بینید چند روز مخاطب ندارید کسی برای اخبار دیگر حتی زحمت خواندن هم به خودش نمی دهد یک خبر از احمدی نژاد می زنید تا از محبوبیت ایشان برای خودتان سو استفاده کنید.کسانی که حتی درانخابات مجلس هم رای نمی اورند تا بتوانند به مجلس بروند چه کاری از دستشان می اید جز اب در هاون کوبیدن.احمدی نژاد را مردم به نگاه کردن به کارهایی که برایشان کرد قضاوت می کنند نه با چهارتا مقاله ادم معلوم الحال .کافیه یک سر میان مردم عادی بروید تا ببینید که اگر یک انتخابات ازاد به معنی واقعی دراین کشور برگزارشود.مردم چه جواب دندان شکنی به شمامی دهد
سعید
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته ما هیچ وقت خدمات شایسته جناب احمدی نژاد را فراموش نمیکنیم لااقل ایشان نصفه پره لیوان داشت که بینیم آقای روحانی چطور؟ من نمیدانم شما بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام به جهان نیوز عزیز
راهکارهای احمدی نژاد؟؟؟؟؟
یا احمدی نژاد سال 91 راهکار داشت و در دولت خودش عملی نکرد که دلار شد 3500 تومان، که دلیل عدم عملیاتی شدن این راهکارها اذیت کردن کسانی بود که با مشایی و بقایی عزیزش همدل نبودند.
یا راهکار نداشت و الان به علت سربالایی رفتن آب نقش کابوی پیروز و بازی می کنه.
در صورت اول احمدی نژاد دلال سیاسی و در حقیقت غیر مردمیست
در شرایط دوم هم که به حرفش نباید اهمیت داد؛ خواسته خودی بنمایاند.

امیدوارم جناب قالیباف و اصولگرایان هم یادشون نرود ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
باز دم احمدی نژاد گرم که با وجود تجرای قانون هدفمندی یارانه ها دلار دو هزار تومان گران شد...
مهدی
اقای حرف بلد یا یاد رفته یا خودتو به خواب زدید اگر دوران دکتر احمدی نزاد دلار از 1100 به 3000 تومان رفت به علت بی مدیریتی وی نبود بلکه به علت اجرای قانون هدفمندی یارانه بود الان چی یارانه 6 سال است افزایش نداشته به قول خودشان با کد خدا بستند دلار 10 هزاری پیدا نمیشه هسته ای رفت هوا بیکار زیاد بازارتعطیل وهزاردرد دیگه چرا انصاف ندارین
United States
یارانه ها مربوط به سوبسید های دولتی در زمینه انرژی بود و مربوط به سال ۸۶ میشد.جهش دلار سال ۹۰ اتفاق افتاد .لطفا چرت نگو
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار!
اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی به آحاد مردم را رییس جمهور وقت دقیقا ساعت 24 روز 29 آذر 1389 در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام رسمی و علنی کرد .
احتمالا منظور جناب عالی ، آغاز سهمیه بندی بنزین نیست؟
البته با شما موافقم که جهش دلار در سال 90 ارتباط وثیقی با اجرای قانون هدفمندی نداشت و محصول پروژه های دیگری(!) بود .
بی نام
هر چه باشد احمدی نژاد خیلی به این مردم خدمت کرد. هفت سال خدمت کرد و سال آخر تغییر کرد.
...
...
Iran, Islamic Republic of
ایشان 45500 تومان یارانه داد عوضش هزینه ها 100 برابر و حتی بیش از آن افزایش یافت
Iran, Islamic Republic of
توبگو یک میلیون برابر
کنتور و مالیات نداره که
جوازش رو شیمون پرز صادر کرده
Iran, Islamic Republic of
حالا که تدبیر وامید یک ریال هم نداده هر روز قیمتها بالا می رود ؟؟؟/؟/
Iran, Islamic Republic of
چقدر کینه داری زاکانی؟
هر چه بیشتر به احمدی نژاد بتازی او محبوب تر خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد.حداقل احمدی نژاد مرد عمل و ساده زیست بود نه مثل بعضی ها...
Iran, Islamic Republic of
مردم فراموش کار نیستند و می دانند چه کسانی در سال 90 الی 92 در کار دولت کارشکنی می کردند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز همین که هر از گاهی از این آقا مطلب میزنی نشون دهنده اینه که خودت هم به خیل زیاد طرفداران این آقا اعتقاد داری و‌میخوای خوانندکانت رو از دست ندی
سلام احمدی نژاد طی هشت سالش کار زیاد انجام داد کیک زرد رو در دولت احمدی نژاد درتلویزیون به نمایش گذاشتند حال نه ما انرژی هسته داریم نه اقتصاد درستی .....از ماست که برماست تا 1400 با هم هستیم و ایشان منتخب ملت است...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....کم کم دارم به این نتیجه می رسم که علاوه بر آن اراده جدی هم برای ساختن مملکت ندارد؟!
یعنی دولت پیرمردهای میلیاردر چطور می تواند اراده این کار را داشته باشد . البته احمدی نژاد هم اگر با تفکر ارادت به باند مشائی و...باشد همان بلائی را به سر اقتصاد مئ آورد که در سالهای ۹۰ تا ۹۲ آورد
Russian Federation
احمدی نژاد اگه میخواد برگرده باید قول بده با کابینه ای قوی که حتما مدیر جهادی مثل قالیباف باشه برگرده حتما باید قالیباف معاون اول باشه و شخصی مثل جلیلی ام وزارت کشور باید قبول کرد احمدی نژاد با امثال مشایی اشتباهات دو سال آخر و انجام میده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزی ها از احمدی نژاد عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید
علی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما بیشتر مطالعه کنید و نقش اصحاب رسانه و فرهنگ و سیاسیت را بدانید که چیست و با کارشناسان این محورها گفتگو کنید. جهان نیوز
علی
Iran, Islamic Republic of
یادم رفته بود اینجا جهان نیوزه و هرچی به مزاقش خوش نیاد ارجاع میده به کارشناس کذایی که فقط تو زیرزمین جهان نیوز پیدا میشه
علی
Germany
شما نظر رو منتشر کن چیکار به این کاراش داری، مردم می خونن قضاوت می کنن، شما که مرجع بررسی سطح کیفی نظرات نیستی که عزیز
Iran, Islamic Republic of
به تنهایی این یه چهار حرکت رو کشف کردید.در عجبم که خیلی راحت بیرون گود مینشینند و می گویند لنگش کن.ولی تا زمانی که خودشان داخل گود هستند هاج و واج می باشند
Iran, Islamic Republic of
خوب چه ایرادی داره چند فکر بهتر از یه فکره شاید واقعا خوب باشه
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ظاهرا نویسنده تحلیل فوق حوادث سالهای 88 به بعد و تحریمهای شدید بعدی و صد البته سنگ اندازیهای داخلی ها را فراموش کرده وانگهی اگر منصف و صادق باشیم یک نکته که نکنه های زیادی در پی دارد برای تشخیص صداقت یا کفایت یک نفر کافی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
بله مردم فراموشکار نیستند
مجلسی که امروز تمام و کمال در اختیار دولت هست...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما بیشتر مطالعه کنید و نقش اصحاب رسانه و فرهنگ و سیاسیت را بدانید که چیست و با کارشناسان این محورها گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
شما هم بیشتر جرات داشته باشید و مطالعه هم بیشتر بکنید شاید مغزهای شستشوداده شما هم اهل فکر شود همه باید بیشتر مطالعه بکنند غیر از شما جهان نیوزی ها شما خیلی از مردم عقب ترید.پس دست از توهین کردن به مخاطبان بردارید و بنویسید کاربر محترم جرات منتشر کردن کامنت شما را نداشتیم.اگر واقعا متنی که مخاطب می نویسد اینقدر بد است چرا شما از طرف کاربران تصمیم می گیرید شما نمایش بدهید کاربران خودشان تصمیم می گیرند که این متن خوب است یا بد.صدای مردم را بشنوید قبل از ان که مجبور به شنیدنتان کنند
ساسان
Iran, Islamic Republic of
واقعا قبوله حرف حق جواب نداره
Greece
....
کاربر محترم . با تشکر . تخیلات را واقعیت پنداشتن و جنگ روانی و رسانه ای معاندان را جقیقت دیدن دور از فهم و ادراک شما کاربر عزیز است سیاست بازان با هر بعدی از ابعاد معروفیت و محبوبیت شما را از دیدن واقعیت ها دور نسازند . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
شما اصحاب رسانه هنوز قادر به اداره زندگی های شخصی خودتون نیستید اونوقت تابع هم می خواهید بودن شما در رسانه و خبرنگاری دلیل بر توانایی شما نیست
Iran, Islamic Republic of
...
حافظه تاريخي ايراني ها اگر ضعف هم داشته باشد، خدمات را در كنار فريب كاري ها فراموش نخواهد كرد. شايد روزي فريب فريبكاران را خورده باشد و خدمات را فراموش كند ولي فريب فريبكاران را هرگز فراموش نخواهد كرد. فراموش نمي شود هفت بسته اقتصادي (حذف 4 صفر از پول ملي، اصلاح نظام بانكي، اصلاح ساختار بودجه ريزي كشور، ساماندهي سازمان مالياتي و واقعي شدن مالياتها، ساماندهي گمركات ...) در كنار هدفمندي يارانه قرار بود اجرا شود تا اقتصاد كشور از درون بجوشد و بعد از سه تا پنج سال هدفمندي يارانه ها از حالت عمومي تغيير يافته و فقط به افراد و طبقات واقعا نياز مند محدود گردد. ....
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند این رسانه های معاند را از اب و نان مردم تا نمایش دادن کامنت یک کاربر ساده تقسیر رسانه های معاند است.چقدر قدرت دارند این رسانه های معاند.نه بابا شما خوبید.فقط اقای ذاکانی می فهمد و شما بقیه اگر مخالف میل شما بنویسند یا معاندند یا تحت تاثیر رسانه های معاند بس نیست.تا کی.تا کجا.همه چیز تقسیر معاندان است.؟
متاسفم برای شما با این تیتیر و این مطلب شما این انسان بزرگ!! فراموش نخواهد شد هرچند پخش نخواهی کرد!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا نظرات مخالف شما رو حذف می کنید .درود بر احمدی نژاد قهرمان!
Iran, Islamic Republic of
سلام
1. آقای تحلیل گر قطعا مردم فراموش کار نیستند. سال91 همه مسؤلین در مجلس و قوه قضائیه مخالف دولت وقت بودند اما در مدت بسیار کمی قیمت ها به ثبات رسید و بازار کاملا آرام شد. در ضمن اگر گرانی بود حداقل رکود بسیار کمتر بود.
2. مردم فراموش کار نیستند زیرا آن موقع که دلار گران شد تورم حدود40 درصد اعلام و در حقوق ها نیز موثر واقع شد اما الآن چی قیمت ارز تقریبا سه برابر شده اما خدا را شکر تورم تک رقمی است.
3. انصاف داشته باشید برادر
جلال
سلام نمیدونم نویسنده این مطلب ضدیت خودشو با آاقای احمدی نزاد بیان کرده تا چه چیزی براش مشخص بشه؟ ...
چرا ادامه این مطلب رو نگذاشتید من خودم نظر دادم پس خواهشا انصاف به خرج بدید و نظرکامل بذارید
Iran, Islamic Republic of
جهان ...
ان شاءالله مورد تأیید ملکه واقع شوید.
Iran, Islamic Republic of
در بهترين شرايط تحريم هاي قبلي را مديريت كرد...
United States
کسانی که خط قرمز برای خودشان ترسیم می کنن لیاقت حمایت مردم را ندارن
Iran, Islamic Republic of
وما ادریک ما "خط قرمز" !
...

















3
بهار
دولت بهار با همه فشارهای داخلی وخارجی مملکت رو نذاشت اینقدر دچار بحران بشه...ولی آقایان با اینکه با جان کری،اوباما واشتون و...یا رفیق یا همکلاسی یا ..هستندوادعای مسلط بودن بر زبان دیپلماسی رو دارند چرا نتونستند جلویه این همه تحمیل های ناجوانمردانه ای که برمملکت تحمیل شدرو بگیرند یابه نظرات بالاترین سطح مملکت تا برخی دانشگاهیان وسیاست مداران و... توجه ای نکردند و...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته احمدی نژاد قصدش افشا کردن ماهیت افرادی که بحران ارزی و سکه را در ان سالها ایجاد کردند هست از ...گرفته تا بازاری های وابسته به باند راست تا ...ها و ...ها و...
رضا
Iran, Islamic Republic of
دلار ۸۰۰۰ تومنی تصمیم روزهای اول تیم اقتصادی دولت است چرا بعضی ها خود را به گیج بازی زده‌اند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم فراموشکار نیستند و خیلی بهتر از مدعیان چپ و راست سیاست دان مسائل را حلاجی می کنند و همیشه در بصیرت و شناخت جلوتر از خواص بودند و هستند و مشکلات هم به دوش این مردم است
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
هنوز فراموش نکرده ایم آن دوره ای که در آن قیمت دلار و همه چیز ساعتی افزایش می یافت ولی خبری از بقایی و مشایی و احمدی نژاد نبود. گویا به تعطیلات رفته بودند. فقط گاهی می آمدند شعری می گفتند در مورد بهار و انسان کامل و پایان دوره اسلام و مکتب ایران و این جور چیزا حرف می زدند. دو سال آخر احمدی نژاد نه در مورد عدالت حرف می زد نه حتی چیزی علیه آمریکا می گفت. فقط و فقط بهار! هی می گفت بهار خواهد آمد. شاید منظورش این بود که مردم دو سال تحمل کنند بعد از دو سال مشایی رئیس جمهور شده و جهان را مدیریت خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
.. یک فکری برای این وضع شود تا بدهکار خون شهدا و .ایثارگران عزیز جانبازان.ازادگان . خانواده شهدا .و شهدای حرم نشویم.
Iran, Islamic Republic of
راهکار اینست که مردم یک نفر را برای دو دوره ریاست جمهوری انتخاب نکنند دولت ها در دور دوم همیشه کشور را رها کرده اند
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
میگم جهان نیوز ای شیطون !!!خوب داری با احمدی نژاد مخاطب جمع میکنی ها.
خوبه ادامه بده.
عبدغیور
Iran, Islamic Republic of
سلام
ممنون وتشکر بابت اینکه تمام نظرات مخالف و موافق نظر خودتون رو بدون سانسورثبت میکنین
واقعا نظرات رو سانسور نکن جهان نیوز کامل بذار تو در نقش آگاهی دادن هستی نه توانایی اینکه مسوول کشور باشی
Iran, Islamic Republic of
سوالی بود جوابی نوشتم چرا درج نمی کنید ?
Iran, Islamic Republic of
درج شده نمی شناسی شاخ و برگش زده شده بگرد پیداش کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
تو عزیز دل اگه بیل زن هستی چراباغ خودت رو بیل نردی وفاجعه ی سال ۹۱ رو روی سر اقتصاد ایرا آوار کردی!
Iran, Islamic Republic of
به نظرم گاهی دست و پنجه نرم گردن با مشکلات و بیماریها باعث تجربه میشود که با گذر سریع زمان وقت استفاده برای خودت را نداری ولی با هوشیاری می شود گاهی از تجربیات ادمهای گرفتار استفاده کرد و به سر منزل مقصود رسید نمی شود گفت انسان شکست خورده همیشه شکست خورده است چون گاهی تجربیات گذشته به کمکش می اید و نجاتش می دهد
Iran, Islamic Republic of
با احمدی نژاد وباز هم جهان دروغ
Iran, Islamic Republic of
بیاد بیاورید دولت و مجلس در زمان احمدی نزاد چگونه با هم بود ند اکنون چگونه
رضوان
United Arab Emirates
سلام ودرود خدا ومحرومین ومستضعفین وکسانی روزی حلال خورده ومی خورند ودر رگ هایشان خون حلال جاری است براحمدی نژاد مرد مردان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چه عکس بامزه ای از احمدی نژاد گذاشتی
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
در حالت كلي وقتي هر ساله بر اساس دستورالعمل تامين اجتماعي 14 درصد حقوق كارمندان اضافه ميشه،هزينه ها هم افزايش پيدا مي كنه كه يا بايد حجم توليدات رو افزايش داد تا هزينه ي ايجاد شده حقوق كاهش پيدا كنه يا بر مبناي صادرات امكان جبران اين هزينه وجود داشته باشه كه نياز به تغيير نرخ ارز هست البته نه در اين حد كه سال 91 ظرف 4 تا 5 ماه قيمت ارز چهارصد درصد افزايش داده باشه يه مثل امثال تو يه ماه قيمت ارز صد درصد افزايش پيدا كنه.
براي پيشرفت كشور و مقابله با مشكلات نظر بنده اين هست كه ببينيم راه حل افراد چي هست به خودشون يا سابقشون كاري نداشته باشيم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا دست از این رفتارت که دشمنی با آقای احمدی نژاد بر نمی داری همین رفتارهای زشتان باعث شد که مردم به اصول گراها رای ندهند دیگه جایگاهی نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه غرض ورزی علیه احمدی نژاد را پایانی نیست. وقتی خدمت میکرد میگفتند پوپولیستی است و برای رای است وقتی تصمیم سریع و قاطع اجرایی میگرفت میگفتند کارشناسی نشده بود در صورتی که تمام بدبختی های کشور از تعلل در امور و تند روی و کند روی ها است.
آرمین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در قلب ماست هیچوقت خدمات این مرد بزرگ فراموش شدنی نیست
فرزین
United States
لطفا برای رضا خدا راهکارت را بگو
آخه عمرت کفاف نمیده دوباره رئیس بشی
احمدی نژادی
Iran, Islamic Republic of
بله درست می گید... ولی خوب اگه راهکاری وجود داره باید استفاده کرد و این بدبختی رو کم کنیم
فرزند ملت
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی انصافی جهان
احمدی نژاد تو دل ماست با این حرفها کاری به جایی نمیبری
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا الان قدر احمدی نژاد معلوم شد با اون همه تحریم شورای امنیت شورای حکام دلار نهایتا 4تومن و خورده ای بود تازه یارانه 45 تومن هم می داد کل ظرفیت انرژی اتمی را هم داشتیم
حامد
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری می گفت مردم یادتان است فلان جور بود؟!
الان یادمون افتاد. ...
Iran, Islamic Republic of
مرد روز های سخت یادت بخیر.درود بر حاج محمود
رصوان
United Arab Emirates
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی مرد بود. در سخت ترین روزهای مردم او خیلی راحت و بی خیال در مورد بهار و مشایی و مدیریت جهان حرف می زد.
Iran, Islamic Republic of
قیمت دلار حدود ۲۹۸ درصد رشد کرد یعنی از حدود 900 تومان به سه هزار و 600 تومان رسید.

این تغییر را چپ وراست با هم دستی هم بوجود آوردند نه خواست احمدی نژاد واون دوسال آخر شما ها فلجش کردید!!این را هم همه مردم الان خوب فهمیدند که امثال روحانی بالا بیان ومثلا با کد خدا ونوچه هاش بسازند البته من با نامه حاج محمود هم مخالفم ! نامه به شیطان معنی ندارد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
پس تغییر قیمت دلار کنونی رو هم چپ و راست و احمدی نژاد به وجود آورد نه روحانی .
Iran, Islamic Republic of
خوب روحانی خودش جزو همین چپ و راست است...
Netherlands
تمام بازاریان یک نظر مشترک دارن و اونم اینه که در زمان اوج تحریم های زمان احمدی نژاد، بازار ولی رونق داشت ولی الان رونقی وجود نداره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جها نیوزی هایی که مدعی خرد ورزی وعقلانیت وتفسیر وتاویل میدانند کاش به جای تخطئه گوینده چهار راهکار احمدی نژادرا هم می نهادید بعد به تمسخر وی می نشستید تا مثلا خردورزی تان را ثابت کرده باشید
حسین
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب یادمونه که کیا چوب لای چرخ دولت در سال های 90 تا 92 گذاشتند
...
هادی
United Arab Emirates
شما جهانیها و رییستان زاکانی دشمن نادانید..
Iran, Islamic Republic of
رحمت و سلام خداوند بر دکتر احمدی نژاد. مردی که واقعا خادم ملت بود و مثل بهشتی مظلوم. خداوند بر اجر و مزد این مرد بزرگ و الهی بیفزاید
دیری نیست که واقعیت روشن شود و مظلومیت او بر همگان روشن شود.
Iran, Islamic Republic of
چقدر از ایشان کینه دارید ولی بدانید مردم او را دوست دارند....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کینه ای خوب بود تمام سخنرانی احمدی نژاد را می گذاشتید تا کار شکنی هایی که ریستان با اصول گراها و اصلاح طلبان در دوره ایشان بر ضد دولت احمدی نژاد انجام دادند پخش می کردید بعد به قضاوت می می نشستید اگر ان زمان دلار گران شد کشور هم پیشرفت کرد هسته ای داشتیم در دینا عزت داشتیم
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی ایران و امریکا بنیادین است مطمینا آمریکا هیچ وقت پشت اسراییل را خالی نمیکنه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انسان از اشتباهات درس میگیرد درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بابا جان
این بنده خدا به دلیل تجربه دو ساله ای شبیه این فضا شاید پیشنهاد خوبی داشته باشه؟
آیا شنیدن پیشنهادش اینقدر سخته؟؟؟
ترمیناتور
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودش از حامیان سرسخت احمدی نژاد بود الان طوری تیتر زده، آدم فکر میکنه دشمن سرسخت احمدی نژاد بوده.
Iran, Islamic Republic of
منافقین از کفار بدترند
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم از تو غار اصحاب کهف در آمدی کی از احمدی نژاد طرف داری می کرد؟
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
...
محمد حسن تفرشی
Iran, Islamic Republic of
زمان بیان اینگونه حرفها گذشته کمی دقت و عقلانیت لازمه
Russian Federation
`نعمت دنیا نصیب پررویان است .
خون دل میخورد آنکس که حیایی دارد
برکت بود کار بوددرودبراحمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
تو 2بار رای مارا خراب کردی و حزب الله را بدهکار! خدا ازتو نگذره!
اگر چه دور ه اول کارت قابل قبول بود
ولی دوره دوم افکار انحرافی فامیلهات باعث شد لگد به پاتیل شیر بزنی
Iran, Islamic Republic of
...خلایق هرچه لایق
Iran, Islamic Republic of
حضرات حزب الله!!
سخنان رهبری در پایان دولت دهم را بخوان!
...
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد تورم خیلی بالا رفت ولی خدایی رونق بود. بازار کساد نبود. مردم کاسبی داشتند. کارخونه ها می چرخید ولی الان هم تورمه هم کسادی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط من یک نمونه میگم شما درج کنید من سال ۹۰ درآمد روزانه ام ۱۰۰ هزارتومن بود قیمت یک گونی برنج ۱۰ کیلویی ۳۰ هزارتومن بود حالا درآمد روزانه من به ۵۰ هزارتومن نمیرسه قیمت یک گونی برنج ۱۰۰ هزارتومن حالا پیدا کنید پرتغال فروش را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اقدامات اشتباه داشت ولی خداییش خودش و مدیراش کار می کردند حالا که دوره روحانی رو دیدیم باید فهمید که احمدی نژاد پیر شد تا آخر رییس جمهوریش... نوسان قیمت بود اقدامات عجولانه بود ولی به نظرم مرد کارم بود
حالا وضعمون طوری شده که خیلیا می گیم یادش بخیر
Iran, Islamic Republic of
کدام اقدام عجولانه بوده که نباید می شد خیلی وقتها فرصت کم است که اگر کار انجام نشود خسارت بیشتری ببار می آورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بله درسته بنده هم گفتم آقای احمدی نژاد خیلی بهتر از این دولت عمل کردند ..ولی مثلا مسکن مهرشون از نطر من صرف هزینه و زمان زیادی می خواست ..شاید از نطر خیلیای دیگه طرح خوبی بوده
ماني
Germany
...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم فراموش کار نیستند بسیاری از اقدامات قابل تحسین احمدی نژاد و کار شکنی های امثال جهان نیوز و .... را در زمان این رئیس جمهور مظلوم فراموش نمی کنند.....
غ - ن
Iran, Islamic Republic of
گذشت آن زمان ...
Iran, Islamic Republic of
حالا بزارید راهکار بده زود قضاوت نکنید
Iran, Islamic Republic of
خدایی اصلاح طلب ها تا کی بی عرضگی خودتون رو میخوای بندازید گردن افراد دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان 6 ساله دولت دست شماست بگید چکار کردید برای مردم!!!!
رشد اقتصادی یعنی کرایه خونه 3 برابر؟؟؟ ماشین 4 برابر!!! پوشکا 3 برابر!!! خوراک 6 برابر!!! بدبخت کردید ....
احمد
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا تویکی بشین سرجات واوضاع را ازاین بدترش نکن که از دست تو وبرنامه هات کم نکشیدیم!
خود احمدی نژاد هم در دوران ریاست جمهوری اش با سه -چهارحرکت وضعیت اقتصادی کشور را عوض کرد و در سال90و 91 ،قیمت ارز را174%افزایش داد و هزاران کار دیگری را که کرد همه مردم ایران میدانند.
مردم عملکردشماجهان راهم فراموش نمی کنندحداقل ایشون شش سال بازارارزراثابت نگه داشت ودوسال آخروتو کردن مجلس یادمون هست .بودجه که تصویب نکردندوهزاران مورددیه
Iran, Islamic Republic of
سلا م من هم میگویم شما هم در گفته هات صادق نبودی که هیچ اشاره ای به وضعیت الان مردم وهمین ارز که گفته ای نکردی
Iran, Islamic Republic of
امثال جهان و مشرق که جزء جیره خواران می باشند قطعا با احمدی نژاد مشکل دارند
تنها فردی که در این سی سال اخیر به کار مردم آمده احمدی نژاد بوده!!!! ...