شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۲۶

سروری: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده‌اند

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 619260
دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: بهترین اقدام در مواجهه با توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مسئولان به تحلیل واحد در مسائل سیاست خارجی و داخلی، حقوق بشر و فرهنگی برسند، وجود تحلیل واحد دشمن را در رسیدن به اهداف خود در کشور ناامید می‌کند.
سروری: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده‌اند
گروه سیاسی جهان نيوز: پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با میزان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام بیان داشت: برخی مسئولان با بعضی اظهارات و ا قدامات‌شان به تعبیری پیاده نظام دشمن هستند و با رفتارهای خود  مردم را نیز دچار چنددستگی می‌کنند.

وی ادامه داد: بهترین اقدام در مواجهه با توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مسئولان نظام به تحلیل واحد در مسائل سیاست خارجی و داخلی، حقوق بشر و فرهنگی برسند، وجود تحلیل واحد  دشمن را در رسیدن به اهداف خود در کشور ناامید می‌کند.
 
سروری خاطر نشان کرد: به‌طور مثال اگر درباره  برجام، یک تحلیل بین همه مسئولان وجود داشته باشد طبیعتاً دشمن کار بسیار سختی برای نفوذ در کشور دارد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده اند بلکه مقاوم‌تر شده اند. اگرمردم ببینند بعضی از مدیران و مسئولان‌شان تحلیلی را که دشمن دارد، درسر دارند و نمی‌توانند در یک صف واحدی حرکت کنند، دچار اعوجاج و تردید می‌شوند و چنین مواردی آفت‌های بزرگی را برای بر هم زدن انسجام در پی دارد. و به جای هم‌افزایی، واگرایی را به دنبال می‌آورد.

سروری تاکید کرد: مردم در فرصت‌های مختلف و بزنگاه‌های گوناگون نشان داده اند که هنوز به انقلاب و رهبری دل داده اند. لذا با وجود وحدت و انسجام بین مسئولان کشور سریع‌تر می‌تواند مسیر رشدو توسعه را طی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دل خوش بابا
سواره از پیاده خبر نداره
United States
بله مردم فرقی نکردند ولی متاسفانه شماها فرق کردید
United Arab Emirates
سلام حاج آقا سروری
ارادت داریم
اما مردم یه فرق بزرگی کردند
به مسوولان بی اعتماد شدند.
Iran, Islamic Republic of
صبح بخیر . خواب بودی خیره.
سرور
Iran, Islamic Republic of
مردم تفاوتی نکرده اند اما فقر و فساد و تبعیض در جامعه باعث بدبینی مردم نه تنها نسبت به مسئولین شده است بلکه باعث بدبینی نسبت به اصل انقلاب می شود.
Iran, Islamic Republic of
دنبال ملک نجومی هستی؟
Netherlands
یک تفاوت بزرگ، فقیرتر شدن مردم و فاسدتر شدن مسئولان است
Iran, Islamic Republic of
فقیرتر شدن مردم نسبت به اول انقلاب دروغ بزرگی است که کمتر کسی باور دارد
Canada
نسبت به مردم جهان فقیرتر میشوند چون واحد پولشان ضعیف تر میشود. قبلا برای خرید مثلا اتومبیل آخرین سیستم ۲۰۰۰۰ تومان باید میداد و یک نظامی در ماه حدود ۲۰۰۰ تومان حقوق دریافت میکرد و باید برای خرید آن اتومبیل ۱۰ ماه حقوقش را میداد. الان یک نظامی عالی رتبه نهایتا ۵ ملیون تومان حقوق میگیرد و باید حقوق ۱۰۰ ماه را بدهد تا همان اتومبیل را بخرد !!!!
Iran, Islamic Republic of
سیری داداش
United States
شیکمت سیره و پشتت گرم . دروغ بزرگ را تو و امثال تو میگید بدون ایتکه از اوضاع مردم خبر داشته باشید . الان اگر وصل نباشی از فقیر هم فقیرتری
Iran, Islamic Republic of
بهتر آن است که گفته شود مردم فقیرتر نشده اند احساس فقیر بودنشان بیشتر شده است. شما فقط روزهای تعطیل ببینید چطور مسیرهای سفر به شمال ترافیک می شود. این همه مردم که مسوول نیستند همین مردم عادی هستند که ابتدای انقلاب با سادگی زندگی می کردند ولی الان به دنبال رفاه آنچنانی هستند و بعضی برای آن چه کارها که نمی کنند. کسی که قناعت نداشت همیشه طلبکار است و احساس می کند فقیر است یا فقیرتر شده است و هیچ وقت هم این احساس را از دست نخواهد داد و همیشه احساس می کند عقب است.
Iran, Islamic Republic of
سیر از گشنه خبر نداره
وقتی امثال تو همچنین دیدگاهی دارن از مسئولین انتظاری نیست
حاضرم قسم بخورم که وصلی به جایی وگرنه فقر رو میدیدی
Iran, Islamic Republic of
وقت بازنشستگی ایشان فرا نرسیده است؟
United Arab Emirates
عجب مرد هنرمندی !
Iran, Islamic Republic of
بله بندگان خدا همونجور ساده و بی الایش هستند و حرفهای درست شماها رو باور می کنن
Iran, Islamic Republic of
مردمی که فقیرند حرفی برای گفتن ندارند
Iran, Islamic Republic of
این هم از دسیسه ها دشمن است که به مردم القا کنند شماها فقیرید و جمهوری اسلامی برایتان کاری نکرده است و فقیرتر شده اید. ترازو هم که نیست که وزن کند و هر که هر چه خواست می گوید. گرفتاریهایی هست که باید برطرف شوندولی این که به مردم این احساس را منتقل کنند شماها فقیرید توطئه است. نکته بعدی هم چرا خودتان به کسانی رای می دهید که چشمشان در مسائل اقتصادی به بیگانه و دشمن است؟ چرا خودتان به دست خودتان این گرفتاری ها را درست می کنید؟! هم برای خودتان و هم دیگران.
Iran, Islamic Republic of
از نظر ما اقای روحانی نسبت به اقای رئیسی اصلح هست
Iran, Islamic Republic of
....
Germany
جالبه سروري تو هفته چهارتا مصاحبه ميكنه همه هم باه جهان نيوزه كه خبرگزاري خودشه و زاكاني 😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
باسلام بله اقا مردم تغییری نکردنداما مارهای خوش خط وخال پوسته عوض کردند وچهره واقعی خودرانشان دادند
علی
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه باید بگویم غیر از این است. وقتی در سال 59 ارتش صدام به کشورمان حمله کرد در وضعیت ضعف و بهم ریختگی بودیم ولی روحیه انقلابی در مردم غالب بود و اکثریت مردم پشتیبان انقلاب و امام خمینی بودند و طرفداران دنیای غرب و مخالفین انقلاب در اقلیت بودند و خریداری نداشتند. اکنون چه؟ کمتر کسی می بینم که اندکی از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن دفاع کند، اکثر مردم یا بی تفاوت شده اند یا بدنبال رفاه و ثروت و منافع خود یا شیفته آمریکا و اروپا و فرهنگ و اقتصاد و سیاست دنیای غرب. اندیشه های انقلاب اسلامی در میان جوانان خودمان هم ناشناخته است ، بیشتر مسئولین کشور هم که بدنبال سازش با غرب شده اند (که در گذشته چنین نبود). چنین است که دولتهای آمریکا و اروپا برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی اینقدر فعال شده اند و عجله دارند. اگر شکست خوردیم خودمان مقصریم که نتوانستیم انقلاب و آرمانهایمان را حفظ کنیم.
Iran, Islamic Republic of
مهرتایید برآن زده میشود.
احمد
Iran, Islamic Republic of
ولی مسئولین ماخیلی فرق کردند وبه سمت اشرافیگری رفتند
Iran, Islamic Republic of
نسل جدید به لحاظ اعتقادی با نسل قدیم بسیار متفاوت است و تقریبا خیلی از چیزهایی را که اینها می گویند را قبول ندارند. نسل قدیم در مورد مسائل دینی می گفتند چطوری نسل جدید میگن برای چی؟