شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

ایرلند، سفیر رژیم صهیونیستی در دوبلین را فراخواند

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 612288
وزیر خارجه ایرلند در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در مرز غزه علیه فلسطینیان، سفیر این رژیم را فراخواند.
ایرلند، سفیر رژیم صهیونیستی در دوبلین را فراخواند
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، وزیر امور خارجه ایرلند در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در مرز غزه که منجر به شهادت دست‌کم 60 فلسطینی و مجروح شدن بیش از 2700 نفر دیگر شد، سفیر این رژیم را فراخواند.

سیمون کاونی، وزیر امور خارجه ایرلند در واکنش به اقدام جنایتکارانه رژیم اشغال گر قدس در مرز غزه، خواستار پاسخگویی سفیر این رژیم در ساعات آینده شد.

وی همچنین اعلام کرد سازمان ملل باید در این مورد اقدام کند و یک تیم تحقیقاتی بین المللی و مستقل در خصوص کشتار وحشیانه مردم فلسطین تشکیل دهد.

احمد عبد الرازق، سفیر فلسطین در ایرلند نیز ضمن استقبال از درخواست دوبلین  اظهار داشت پیشبرد تحقیقات بین المللی در مورد شهادت فلسطینیان در غزه کمی دشوار و دور از ذهن است.

در پی تظاهرات مسالمت‌آمیز در مرز غزه و اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی همزمان با روز نکبت (سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی) ده‌ها فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *