چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱

موسوی لارگانی: دولت باید از NPT خارج شود

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 610514
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: استمرار حضور در برجام به نفع ما نیست، چرا که کشورهای اروپایی هم برده آمریکا هستند.
موسوی لارگانی: دولت باید از NPT خارج شود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان، طی تذکر شفاهی با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: سابقه تاریخی این کشور مستکبر از قبل چهره واقعی آنان را نشان داده بود، بارها رهبر معظم انقلاب و دلسوزان و دلواپسان نظام تذکر در این موضوع دادند، بسیاری در مجلس قبلی به دلیل این پیش بینی به دلواپسان تعبیر شده بودند.

وی افزود: بسیار خرسندیم که دلواپسان نظام مقدسمان هستیم و با جدیت می گویم استمرار حضور در برجام به نفع ما نیست، چرا که کشورهای اروپایی هم برده آمریکا هستند و همان طوری که در این چهار سال بدون اجازه آمریکا کاری نکردند درادامه هم همین روند را می روند.

نایب رییس دوم مجلس افزود: برجام به فرموده رهبر معظم انقلاب خسارت محض بود اما دولت و دستگاه دیپلماسی بدانند ماهی را هر وقت از آب بگیرند، تازه است، با اتکا به قابلیت های درونی نظام و ظرفیت های داخلی می توانیم عقب ماندگی پنج ساله را جبران کنیم.

موسوی لارگانی تصریح کرد: ما باید تولید کشور را نجات دهیم، باید اشتغال را افزایش دهیم و وضعیت جوانان فارغ التحصیل بیکار سروسامان یابد، این کار از مذاکره با دولت های مستکبر بهتر است.
موسوی لارگانی گفت: ترامپ هم بداند با این توحش و دیوانگی اش، تمامی آزادی خواهان جهان، او و دولت و کشورش را ترد می کنند، هر چند سیاست ترامپ، بوش و اوباما همگی در یک عرصه است ولی روش ها مختلف است.

وی خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت برای آغاز غنی سازی 20 درصدی اقدام شود، حتی یک دقیقه تاخیر دولت خیانت به ملت و نظام خواهد بود، باید سریعتر از ان پی تی خارج شویم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: مشاهده کنیم رژیم صهیونیستی غاصب چه طور رفتار می کند، تمام بمب های اتمی را تولید می کند و می گوید که من ان پی تی را امضا نکردم، دولت ما باید از ان پی تی خارج شود.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *