سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
یک روانشناس:

کنترل بیش ازحد همسران، زمینه‌ساز طلاق است

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 608418
یک روانشناس گفت: شک داشتن و کنترل بیش از حد و وسواسانه زن و شوهر، زمینه‌ساز طلاق می‌شود.
کنترل بیش ازحد همسران، زمینه‌ساز طلاق است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، «محمود علی‌آبادی» در جلسه آزاد اندیشی با موضوع ازدواج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود اظهار کرد: داشتن آشنایی کافی قبل از ازدواج ضروری بوده و باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.

وی افزود: ازدواج امری مبارک بوده اما هنگام ازدواج باید  نهایت دقت انجام گیرد و نباید فقط به مواردی از جمله علاقمندی‌های شخصی توجه کرد، چون ازدواج پیوندی بسیار مهم بوده و لازم است حساسیت‌های بیشتری در زمان انتخاب همسر اعمال شود.

وی اظهار کرد: کسی که تصمیم بر ازدواج گرفته است باید  از پرخاشگری، شکاک بودن، خیانت، داشتن چندین رابطه با جنس مخالف، وسواسی بودن و ...  دوری کند، چون این عوامل می‌تواند  زندگی را از هم پاشیده و به طلاق منجر شود.

علی‌آبادی ادامه داد: داشتن  فاصله سنی زیاد، داشتن شخصیت ضد اجتماعی، متضاد بودن فرهنگ خانواده‌ها، فاصله طبقاتی زیاد، دخالت دیگران در زندگانی زوجین، نداشتن استقلال مالی و چندین مورد دیگر نیز زندگی را به کام زوجین تلخ کرده و زندگانی زناشویی را از هم می‌پاشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *