چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

واکنش حمید روحانی نسبت به توهین به مقدسات

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 608096
مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اهانت به ساحت مقدس ائمه علیهم السلام واکنش نشان داد.
واکنش حمید روحانی نسبت به توهین به مقدسات
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حمید روحانی مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای که در اختیار قرار داد، نسبت به اهانت به ساحت مقدس ائمه علیهم السلام واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: از ویژگی‌های اسلام آمریکایی توجیه گردن‌کشی‌ها و خلاف‌کاری‌ زورمداران و سرکوب و فشار بر ناتوانان و فرودستان است، قدرتمندان را پیوسته تبرئه می‌کند اما تهیدستان را به اصطلاح معروف به صلابه می‌کشد.

این اطلاعیه می‌افزاید:‌ آنگاه که یک خبرنگار ناآگاه به مولای بزرگوار ما حضرت رضا (ع) جسارت می‌کند تا مرز کشور تعقیب و دستگیر می‌شود لیکن یک زورمدار از خدا بیزار و تن پرور بیمار که امروز ایران را به روز سیاه نشانده است آنگاه که به امامان معصوم (ع) بی‌ادبی می‌کند و به آن بزرگواران نسبت‌های ناروا می‌دهد و با کمال بی‌شرمی و وقاهت آنان را اهل معامله و بده بستان می‌نمایاند و رسما اعلام می‌کند که پیامبر خدا و ائمه معصومین را نیز می‌توان مورد انتقاد قرار داد، می‌بینیم که از وکیل‌الدوله‌ها و مسئولان به اصطلاح عدالتخواه مربوطه واکنشی دیده نمی‌شود و صدای اعتراضی برنمی‌خیزد و به اصطلاح معروف آب از آب تکان نمی‌خورد.

«اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی، برآورند غلامان او درخت از بیخ»؛ زینهار که قدرتمندان غرب‌زده و تسلیم طلبان خود فروخته اسلام آمریکایی را گام به گام و مانند آب زیرکاه گسترش دهند و چیره سازند.
سید حمید روحانی

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *