سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰
حائری:

توان دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 607140
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: توان دفاعی و موشکی ما اصلا و ابدا قابل مذاکره نیست.
توان دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست
به گزارش جهان نيوز، محمد حائری فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مذاکره پیرامون مسائل منطقه ای و دفاعی با غربی ها، اظهار کرد: توان دفاعی و موشکی کشور ما اصلا و ابدا قابل مذاکره نبوده، چرا که ایران کشوری مستقل است و براساس فرمان خدا و قرآن باید تمام تمهیدات لازم برای دفاع از شرف و کیان کشور اسلامی‌مان را بکار گیریم.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا حق ندارد در مسائل داخلی ما دخالت کند، همانطور که ایران در بحث دفاعی و امنیتی کشورهای دیگر ورود پیدا نمی‌کند، دیگران نیز نباید به خودشان اجازه چنین خبطی را بدهند.

حائری با اشاره به واکنش ایران در برابر این خواسته نابجای غربی‌ها، خاطرنشان کرد: ایران باید با تکیه بر توان و اراده ملی تصمیمی قاطع اتخاذ کند، چرا که 40 سال پیش مردم برای رسیدن به استقلال انقلاب کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هر وقت غربی‌ها برای امور داخلی‌شان از ما اجازه گرفتند ما نیز به آنها اجازه می‌دهیم که اینگونه گستاخانه در مسائل کشورمان دخالت کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *