سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰
۶

واکنش ناجا به انتشار فیلم ضرب و شتم دختر جوان

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 605492
دفتر سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار فیلم ضرب و شتم یک دختر جوان توسط ماموران گشت ارشاد ضمن ابراز تاسف ازاتفاق صورت گرفته گفت: پلیس به‌هیچ وجه چنین رفتارهایی راتایید نمی‌کند.
به گزارش جهان نيوز، پس از انتشار فیلم ضرب و شتم یک دختر جوان توسط ماموران گشت‌ارشاد در فضای مجازی، دفتر سخنگوی ناجا ضمن ابراز تاسف ازاتفاق صورت گرفته گفت: پلیس به‌هیچ‌وجه چنین رفتارهایی راتایید نمی‌کند.
 
بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی از پارک‌های تهران دارد که فیلم پخش شده بخشی ازکل اتفاق است درحال حاضر بازرسی پلیس تهران درحال بررسی موضوع است ونتیجه متعاقبا اعلام می‌شود. انتطار می‌رود همه دختران و بانوان جامعه نیز شئونات اجتماعی را رعایت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گربه است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلا کسی نیست که بگه اون خانم حق نداره به مامور نیروی انتظامی توهین کنه
کاش پلیس ایران هم مثل پلیس امریکا و انگلیس بود تا ببینم کسی جرات داشت جلوی پلیس تمرد کنه
Iran, Islamic Republic of
کار اشتباه بود و باید بازخواست شود اما مسیولانی که میخواهند ماموران را مجازات کنند قبول کنند فحشهای داده‌شده برای انها باشد
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب! برخوردش بد بوده است ولی با آن فرد و افرادی که قانون شکنی کرده و به حکم خدا بی احترامی کردند و در برابر مامور نیروی انتظامی ایستادند و مقابله کردند و حق جامعه و یا همان حق الناس را زیر پا گذاشتند به شدت برخورد کنید وگرنه مشغول الذمه همه هستید و آن دنیا باید جواب بدهید. فرض کنید کسی از چراغ قرمز رد شود و پلیس باید جریمه اش کند و وقتی می خواهد جریمه اش کند برای پلیس شاخ و شونه بکشد و زیر بار نرود و پلیس یک حرف غلطی بزند. آیا نباید جریمه اش کرد چون پلیس بهش حرفی زده است. همین عقب نشینی ها وضع اخلاقی جامعه را به اینجا رسانده است.
Iran, Islamic Republic of
این دختران با هدف ایجاد درگیری و گرفتن فیلم وارد پارک شده اند ...
Iran, Islamic Republic of
ناجا چيز غير ممكني از مامورانش مي خواهد: هم با "دست خالي" متخلف و مجرم را به داخل ون هدايت كنند و هم با آنها درگير نشوند.

ضمنا سخنگوي ناجا بيش از حد نرم صحبت مي كند و اين باعث تجري قانون شكنان مي شود.