شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

تاکید استرالیا بر حضور بلند مدت نظامی در افغانستان

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 605327
رهبر حزب سیاسی «یک ملت» استرالیا و نماینده پارلمان این کشور در جریان بازدید از نظامیان استرالیایی در افغانستان گفت که این کشور باید حضور نظامی خود در افغانستان را در بلند مدت حفظ کند.
تاکید استرالیا بر حضور بلند مدت نظامی در افغانستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «پائولین هانسون» رهبر حزب سیاسی «یک ملت» و نماینده پارلمان استرالیا برای بازدید از نظامیان این کشور به افغانستان سفر کرده است.نماینده پارلمان استرالیا در بازدید از افغانستان تاکید کرد، استرالیا باید نیروهای بیشتری به افغانستان اعزام کند و حضور بلند مدت نظامی خود در این کشور را حفظ کند.

وی در ادامه تصریح کرد: تغییرات مثبتی را در افغانستان مشاهده کرده است اما اگر نظامیان استرالیایی از این کشور خارج شوند دستاوردهای ما در افغانستان نابود خواهند شد.بر اساس این گزارش، در حالی که مردم استرالیا خواستار خروج نظامیان این کشور از افغانستان هستند اما پارلمان استرالیا به دولت این کشور اجازه کامل برای اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان را داده است.

ماموریت جنگی نیروهای استرالیایی در افغانستان اکتبر سال 2014 میلادی به طور رسمی پایان یافت و این نیروها از بزرگترین پایگاه خود در جنوب افغانستان عقب نشینی کردند.در گذشته بیش از هزار نظامی استرالیایی در پایگاه نظامی «ترین کوت» در مرکز ولایت ارزگان مستقر بودند که پس از پایان ماموریت جنگی شان این ولایت را ترک کردند.
نظامیان استرالیایی در حال حاضر بیشتر نقش آموزشی به عهده داشته و کمتر در عملیات‌های میدانی شرکت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *