شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

احتمال دور تازه انفجارها در مصر

دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 600576
انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در استان "اسکندریه" مصر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور موجب نگرانی دولت از احتمال کاهش سطح مشارکت مردمی شده است.
احتمال دور تازه انفجارها در مصر
به گزارش جهان نيوز، انفجار روز گذشته یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در استان اسکندریه مصر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور بسیار سوال برانگیز است و موجب نگرانی دولت از احتمال کاهش سطح مشارکت مردمی شده است.

این انفجار در مقابل هتل وابسته به نیروهای مسلح و در نزدیکی یک منطقه نظامی رخ داد و موجب جان باختن دو نیروی پلیس و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

هدف از انفجار مزبور حمله به کاروان مدیر دایره امنیتی استان اسکندریه بود.

احتمال دور تازه انفجارها در مصر

انفجار مزبور گمانه زنی ها را افزایش داده و موجب بحث وجدل بین مصری ها در مورد احتمال آغاز مجدد عملیات تروریستی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شده است، آن هم در حالی که دولت بیم دارد مردم از انتخابات استقبال نکنند.

این حادثه دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری مصر و در حالی به وقوع پیوست که در قاهره و سایر شهرهای بزرگ مصر از مدتی قبل هیچ انفجاری رخ نداده بود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *