دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عذرخواهی نوبخت به‌خاطر کمبودبودجه صداوسیما

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 597972
سخنگوی دولت در مراسم رونمایی از 207 طرح فنی صداوسیما در استان گیلان گفت: هرآنچه در توان دولت باشد برای حمایت از صدا و سیما که به قول امام (ره) دانشگاهی بزرگ است به کار می‌گیریم.
عذرخواهی نوبخت به‌خاطر کمبودبودجه صداوسیما
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر نوبخت با اعلام حمایت همه‌جانبه دولت از طرح‌های فاخر فرهنگی بویژه تولیدات صدا و سیما افزود: هر طرحی که در مسیر توسعه باشد و در اعتلای فرهنگ کشور قرار بگیرد به‌عنوان مسئول راهبری و رصد طرح‌ها در کشور، حامی آن خواهم بود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با تأکید بر این‌که دولت از همه فعالیت‌های فرهنگی و صداوسیما پشتیبانی می‌کند، افزود: رسانه‌های معاند مخاطبان خود را به گمراهی می‌کشانند اما رسانه ملی باید راه اصیل اسلامی - انقلابی و فرهنگ غنی ایرانی را به‌صورت هنرمندانه به مردم نشان دهد.

او افتتاح 207 طرح و دو سریال فاخر را در صداوسیمای گیلان با اهمیت توصیف کرد و گفت: دولت از فعالیت‌های فرهنگی فاخر صداوسیما پشتیبانی می‌کند و این حمایت در پاسخ تلاشی است که رسانه ملی با ابزار فرهنگی برای کمک به توسعه کشور به عهده گرفته است .

نوبخت بااشاره به توصیف امام خمینی (ره) از صدا و سیما که آن را دانشگاهی بزرگ برای جامعه معرفی کرده‌اند، افزود:اگر در برخی موارد در قبال تامین بودجه لازم برای این نهاد فرهنگی دچار کاستی‌هایی هستیم باید عذرخواه صدا و سیما باشم و اعلام شرمندگی کنم .

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *