کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عذرخواهی نوبخت به‌خاطر کمبودبودجه صداوسیما

20 اسفند 1396 ساعت 10:42

سخنگوی دولت در مراسم رونمایی از 207 طرح فنی صداوسیما در استان گیلان گفت: هرآنچه در توان دولت باشد برای حمایت از صدا و سیما که به قول امام (ره) دانشگاهی بزرگ است به کار می‌گیریم.


به گزارش جهان نیوز، محمدباقر نوبخت با اعلام حمایت همه‌جانبه دولت از طرح‌های فاخر فرهنگی بویژه تولیدات صدا و سیما افزود: هر طرحی که در مسیر توسعه باشد و در اعتلای فرهنگ کشور قرار بگیرد به‌عنوان مسئول راهبری و رصد طرح‌ها در کشور، حامی آن خواهم بود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با تأکید بر این‌که دولت از همه فعالیت‌های فرهنگی و صداوسیما پشتیبانی می‌کند، افزود: رسانه‌های معاند مخاطبان خود را به گمراهی می‌کشانند اما رسانه ملی باید راه اصیل اسلامی - انقلابی و فرهنگ غنی ایرانی را به‌صورت هنرمندانه به مردم نشان دهد.

او افتتاح 207 طرح و دو سریال فاخر را در صداوسیمای گیلان با اهمیت توصیف کرد و گفت: دولت از فعالیت‌های فرهنگی فاخر صداوسیما پشتیبانی می‌کند و این حمایت در پاسخ تلاشی است که رسانه ملی با ابزار فرهنگی برای کمک به توسعه کشور به عهده گرفته است .

نوبخت بااشاره به توصیف امام خمینی (ره) از صدا و سیما که آن را دانشگاهی بزرگ برای جامعه معرفی کرده‌اند، افزود:اگر در برخی موارد در قبال تامین بودجه لازم برای این نهاد فرهنگی دچار کاستی‌هایی هستیم باید عذرخواه صدا و سیما باشم و اعلام شرمندگی کنم .

منبع:جام جم


کد مطلب: 597972

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/597972/عذرخواهی-نوبخت-به-خاطر-کمبودبودجه-صداوسیما

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com