پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱۰

کرباسچی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 597152
کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.
کرباسچی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای رانتی که برای خانمش ایجاد کرده چی؟
Iran, Islamic Republic of
خیر ایشون سال 94 یک سخنرانی داشته و بر علیه جنتی حرف زده و گفته چرا آقای جنتی که قبلا از امام زمان برای آقای احمدی نژاد مایه میگذاشته حالا که حرف های خلافش بیشتر شده و دیگر در قدرت نیست چرا هیچ حرفی نمی زند و اطلاعات سپاه بهمین خاطر از کرباسچی شکایت کرده و می گوید چرا حرف زدی باید بری زندان
قضیه این شرکت هم غیر از اونی هست که دارین تبلیغ می کنین و احمدی نژاد قبلا دنبال این قضیه بود و حالا شما دنبلش افتادین
Iran, Islamic Republic of
اره جونم ! تو راست میگی !
Iran, Islamic Republic of
حد اقل اتهامات کرباسچی رو هم مینوشتید تا بدونیم به خاطر چه جرمی محکوم شده
Iran, Islamic Republic of
اون قضيه تا حالا سه بار دادرسي شده ولي هر بار تبرئه شده.
در حکم صادره از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت، كه از طرف كرباسچي منتشر شده، دادگاه، مزایده را قانونی تشخیص داده و بر اساس این سند، خریداران سهام، کل مبلغ مزایده را تسویه کرده بودند و اقداماتی که در جهت نوسازی و بازخرید پرسنل انجام شده، قانونی بوده است. در بخش پایانی این دادنامه اشاره شده است این کارخانه قبل از خریداری به حالت نیمه تعطیل بوده است و خريداران، پس از خریداری، تلاش برای رونق بخشیدن به آن انجام داده اند اما نتوانستند جلب مشتری کنند. در نهایت دادگاه به تبرئه خریداران رای داده است.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر.دیگه نمیتونه زمین رشت الکتریک رو با اپارتمانهای لوکس در تهران تاق بزنه.البته اگر در دادگاه تجدید نظر ،رای شکسته نشود.
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ علیه نظام فقط یک سال تعزیری... همین م نمیره
مثلا لان یک جوان بیکار با دو سر عایله یک تیکه نون از مغازه ای برای شکم بچه اش سرقت کنه 1ونیم سال باید اب خنک نوش جان کنه
Iran, Islamic Republic of
جرم دزدي همه جاي دنيا سنگين است. براساس ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی، هرگونه فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی یا به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام جرم بوده و برای آن مجازات تعیین شده است. مجازات عمومی این ماده از سه ماه حبس تا یک سال حبس در نظر گرفته شده است لذا آقاي كرباسچي به حداكثر مجازات مندرج در قانون (اشد مجازات) محكوم شده است. لطفاً بدون مطالعه كامنت نگذاريد.
Iran, Islamic Republic of
میشه دقیقا موارد اتهامی رو ذکر کنین؟ تبلیغ علیه نظام یه اتهام کلیه
Iran, Islamic Republic of
جهت درک ميزان عدالت در دستگه قضايي ايران، بين سخنان آقايان کرباسچي و احمدي نژاد و نحوه برخورد دستگاه قضا، مقايسه کنيم!!!