سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

استقلال مقابل العین قدرت خود را به رخ آسیا کشید

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 597024
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بازی خوبی را مقابل العین به نمایش گذاشت و توانایی فنی خود را به رخ آسیا کشید.
استقلال مقابل العین قدرت خود را به رخ آسیا کشید
به گزارش جهان نيوز، صادق ورمزیار  در خصوص بازی استقلال و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را مقابل العین به نمایش گذاشت. شاگردان شفر توانایی فنی خود را خوب به رخ آسیا کشیدند و نشان دادند از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و نتیجه مناسبی را در خانه حریف کسب کرد.

وی ادامه داد: آن چیزی که همه باید می‌دیدند را دیدند، داور بازی بسیار ضعیف بود. حسینی یک بار جلوی ناعدالتی را گرفت اما داور کار خود را کرد. امیدوارم AFC فکری به حال این قضیه کند و از داوران بهتری برای دیدار‌های حساس استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال با اینکه در گروه سختی قرار گرفته، اما با این روند قطعا می‌تواند صعود کند البته به شرط آنکه بازیکنان دچار غرور نشوند.

ورمزیار در پایان با تمجید از عملکرد مهاجم خارجی تیم استقلال گفت: تیام مهاجم خوبی است و عملکرد مناسبی هم داشته و به نظرم میتواند در ادامه مسابقات استقلال هم در آیا و هم در لیگ برتر به تیم کمک کند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *