دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

اجرای پروژه "ساخت پلاسکو" متوقف شد

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 596062
در پی بستن راه ورودی کارگاه ساخت پلاسکو عملیات خاکبرداری از سوی پیمانکار بنیاد مستضعفان متوقف شد.
اجرای پروژه "ساخت پلاسکو" متوقف شد
به گزارش جهان نيوز، در پی عدم همکاری و کارشکنی گروهی از کسبه ساختمان ۵ طبقه، عوامل مسئول شهری با نصب بلوک‌های بتنی و پلمپ کارگاه مانع اجرای عملیات خاکبرداری و جابه‌جایی نخاله‌ها شدند.
 
بنابراین گزارش عبیدی سرپرست کارگاه "ساخت پلاسکو " در خصوص اهم اقدامات انجام شده به‌جز تجهیز کارگاه‌ها، گفت: در پی آغار عملیات اجرایی در ساخت ساختمان پلاسکو از دهه فجر تا کنون جهت بررسی وضعیت لایه‌های خاک و عملیات ژئو تکنیک ۸ گمانه دستی با ۴۸ نمونه برداری خاک به عمق ۳۵ متر و ۸ گمانه ماشینی با ۹۰ نمونه برداری به عمق ۹۰ متر وهمچنین ۳ هزار متر مربع خاک برداری صورت گرفته است.

وی افزود: هفته گذشته در یک اقدام اعلام نشده قبلی با استقرار بلوک‌های بتنی کارگاه تا اطلاع ثانونی پلمپ و عملیات خاک برداری متوقف و متاسفانه حتی امکان تخلیه کامل ماشین آلات مستقر در کارگاه هم فراهم نشد.

اجرای پروژه
شایان ذکر است: همانطور که بار‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده عدم همکاری و هماهنگی همه مسوولان موثر و کسبه ساختمان پلاسکو نتیجه‌ای جز به تاخیر افتادن اجرای پروژه نخواهد داشت.

اجرای این پروژه به عنوان یک خواست ملی تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسئولان امر و کسبه پلاسکو امکلان پذیر خواهد بود و بنیاد مستضعفان به تنهایی و بدون این همکاری امکان اجرای پروزه در زمان تعیین شده و تعیین تکلیف ذینفعان در دسترسی به حقوق خود را نخواهد داشت و بدیهی است بنیاد مسئولیتی در مقابل این تأخیرات نخواهد داشت.

 
اجرای پروژه

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *