جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

بانک را خواهیم زد

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 594898
محمود شیعی گفت: خوشبختانه شرایط روحی و روانی بازیکنان برای برد تیم والیبال بانک سرمایه در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر عالی و در وضعیت ایده آل است
بانک را خواهیم زد
به گزارش جهان نيوز، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان افزود: در جلسه ای که شب گذشته با بازیکنان داشتم در خصوص باخت بازی اول این مرحله از رقابت ها برابر بانک صحبت کردیم و از آن ها خواستم تا آن نتیجه را فراموش کنند و برای بازی امشب که از حساسیت بالایی هم برخوردار است نهایت توان و تلاش خود را به کار بگیرند.

شیعی یادآورشد: مطمئن باشید که بازی و نوع عملکرد والیبالیست های پیکان در بازی هفته گذشته برابر بانک به هیچ عنوان تکرار نخواهد شد و آن ها با چهره و قدرت جدید در زمین حاضر می شوند و برای گرفتن حتی یک پوئن از ستاره های حریف نهایت توان شان را به کار خواهند گرفت.

وی گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که تیم پیکان با وجود بردهای قابل توجه و خوبی که در 2 بازی پلی آف برابر شهرداری ورامین به دست آورده بود در دیدار گذشته مقابل بانک بازی و عملکردی دور از انتظار را از خود به نمایش گذاشت؟ اما در هر صورت باید آن نتیجه و عملکرد را به طور کلی فراموش کرد و برای بازی امروز با روحیه و انگیزه بالاتری به میدان بروند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان در ادامه افزود: اگر از همان ابتدای لیگ استارت خوبی می زدیم و تیم با باخت هایی که به دست آورد وارد حاشیه نمی شد، به طور حتم امسال حرف های زیادی برای گفتن در برابر حریفان داشتیم اما حالا هم دیر نشده و باید از تک تک دقایق امروز نهایت استفاده را برای برد و جبران داشته باشیم.

دومین دیدار تیم های پیکان و بانک سرمایه امروز در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

منبع:صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *