چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

برگزاری کنگره حزب مردم سالاری در۱۱ اسفند

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 594191
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری از برگزاری کنگره سراسری تشکل متبوعش در 11 اسفند خبر داد.
برگزاری کنگره حزب مردم سالاری در۱۱ اسفند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری درباره برنامه‌های تشکل متبوعش اظهار کرد: 11 اسفند کنگره سراسری حزب مردم سالاری با حضور اعضا و برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برگزار خواهد شد.

وی درباره طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: بر اساس این طرح احزاب شناسنامه‌دار در جریان اصلاحات نمایندگان خود را معرفی می‌کنند تا اعضای شورای مرکزی بر اساس رأی مستقیم آنان انتخاب شوند.
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تأکید بر اینکه پارلمان اصلاحات می‌خواهد نقش احزاب را پررنگ‌تر کند گفت: در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عده‌ای افراد حقیقی برای کل جریان تصمیم می‌گرفتند اما این طرح تصمیم‌گیری در مورد انتخابات‌ها و مسائل جریان اصلاحات را به احزاب واگذار می‌کند.

بیان کرد: طرح پارلمان اصلاحات قصد دارد به کدخدا منشی که در جریان اصلاحات وجود دارد، پایان بدهد.
گفتنی است که طرح پارلمان اصلاحات از طرف مصطفی کباکیان دبیر کل حزب مردم سالاری مطرح شده که اخیرا هم کلیات آن در شورای هماهنگی اصلاحات تصویب شده است و تاکنون توانسته نظر مثبت احزاب اصلاح‌طلب را به خود جذب کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *