جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
شیخ نعیم قاسم:

باید به محور مقاومت و راس آن ایران افتخار کنیم

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 578738
معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز چهارشنبه با ستایش از محور مقاومت و ضرورت توقف عادی سازی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی تأکید کرد: باید به محور مقاومت و در صدر آن جمهوری اسلامی ایران افتخار کنیم.
باید به محور مقاومت و راس آن ایران افتخار کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ نعیم قاسم در سخنان مطبوعاتی خود که ظهر امروز به طور مستقیم از شبکه های عرب زبان پخش شد، گفت: لبنان به مسئله فلسطین توجه و اهتمام دارد و حزب الله از زمان تاسیس خود این تصمیم قاطع را گرفته است که قطب نما، فلسطین است.
 
وی افزود: راه حل در مقاومت است و انتفاضه بخشی از آن است. ما باید دعوت به مقاومت و انتفاضه کنیم و از آن دفاع کنیم زیرا راه جایگزینی برای آن نیست.شیخ نعیم قاسم گفت: رژیم اسرائیل همه فلسطین را می خواهد و ما باید وضعیت را زیر نظر داشته باشیم و مقاومت را با چیز دیگری عوض نکنیم زیرا فقط مقاومت است که می تواند دستاورد به ارمغان بیاورد.
وی با تاکید بر لزوم دفن کردن توافقنامه سازش اسلو تصریح کرد: به ملت فلسطن فرصت انتخاب شیوه ها و روش های کار مقاومت را بدهید .

شیخ نعیم قاسم گفت: رسانه ها نباید از بازتاب دادن هرگونه کار مقاوم –هرچند کوچک -غافل شوند.
وی افزود: ما مطمئن هستیم که اسرائیل در برابر حق ملت فلسطین و حق آزادسازی قدس شریف باقی نمی ماند. اشغالگری، استثناء و چیزی غیرمعمول است و صاحبان سرزمین فلسطین، همان اصل و اساس هستند که باقی مانده و خواهند ماند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه زوال اشغالگری نزدیک است، گفت: کشورهای جهان تروریسم تکفیری را حمایت کردند اما با این وجود، مقاومت منطقه را از تروریسم تکفیری آزاد کرد.وی گفت: پیروزیهای مقاومت در لبنان و غزه و پیروزیهای محور مقاومت بر داعش را به عنوان گامی در مسیر آزاد سازی فلسطین به شمار آورید.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: باید به محور مقاومت و در صدر آن جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد.وی افزود: ایران پیروز خواهد شد و همواره در کنار مقاومت خواهد بود. آنها از ما می خواهند که از ایران دور شویم و می خواهند که ما را از حق خویش متفرق کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: وقتی اسم ایران می آید، هراس و ترس در دل دشمن می افتد.وی افزود: باید به وحدت محور مقاومت افتخار کنیم تا پیروز شویم.شیخ نعیم قاسم گفت: باید از حکام عرب بخواهیم که عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را متوقف کنند و سفارتها را ببندند.وی افزود: حکام عرب با ایستادن در کنار رژیم اسرائیل اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *