چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱
۸
زاکانی:

بخشی از نارضایتی‌ها متوجه عملکرد دولت است

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 577934
نماینده سابق مردم تهران گفت: قطعاً علت بخشی از این نارضایتی‌ها عملکرد دولت است، اما باز هم کسی راضی نیست که دولت از این اعتراضات آسیب ببیند.
بخشی از نارضایتی‌ها متوجه عملکرد دولت است
گروه سیاست جهان نيوز: علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پاسخ به این سوال خبرنگار دانشجو که بنا بر اظهارات معاون اول رئیس جمهور آیا منتقدین دولت در تجمعات اعتراضی اخیر نقش دارند، گفت: این حرف نادرستی است و انگار این‌ها هیچ شناختی از محیط جامعه ندارند هیچ کس راضی نیست که حق مردم تضییع شود و بعد آن‌ها بخواهند اعتراض کنند و این اعتراض به آشوب کشیده شود و آن وقت کسی بخواهد از این سیکل استقبال کند.

وی افزود: اگر کسی اندک اعتقادی به انقلاب، مردم و کشورش داشته باشد هیچ وقت از آشوب حمایت نمی‌کند با این وجود اینکه منتقدان دولت در بروز این اعتراضات نقش دارند و از آن حمایت می‌کنند حرف نادرستی است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: کسی که از آشوب استقبال می‌کند آمریکا، رئیس جمهور، وزارت امور خارجه و دیگر مقامات این کشور هستند البته در مقابل این حمایت‌ها در داخل باید گره‌گشایی عملی اتفاق بیافتد و البته کسانی هم که دارند از اعتراضات سوء استفاده می‌کنند دستگاه‌های امنیتی حتما باید با آن‌ها برخورد نمایند.

زاکانی اظهار کرد: اصل آن است که باید از کار مردم گره گشایی شود و این نیاز به تدبیر همت و اقدام دارد.

وی افزود: قطعاً علت بخشی از این نارضایتی‌ها متوجه عملکرد دولت است، اما باز هم کسی راضی نیست که دولت از این منظر آسیب ببیند، چون این موضوع دیگر این جناح و آن جناح نیست بلکه موضوع درد عمومی مردم است که بخش‌هایی از آن در موسسات مالی و اعتباری متجلی شده است و بخشی هم به صورت عمومی است با این وجود همه باید دست به دست هم بدهند و گره از کار مردم باز کنند و نگذارند کسی هم سوء استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ناتوانی دولت ووعده های پوچ مملکت را به این روز کشانده
رر
Iran, Islamic Republic of
اقاي محترم و عزيز جناب زاكاني يكي ماشين پورشه با روكش طلا سوار ميشه اون جوون ديگه پول ساندويج خوردن نداره اون يكي از مشهد هزار ميليارد ور ميداره و فرار ميكنه اونرا ماست مالي مي كنند ولي دست فروش را مي گيرند كتك مي زنند اين نابرابري هاست كه ملت را بستوه اورده است و خفقان ايجاد مي كند چرا كسي نيست به مطالبات بحق مردم رسيدگي كند تا بحال هرچه اعدام بوده در مورد فساد از بخش خصوصي بوده ،ايا از بخش مومن نماهاي قران بدست كسي اعدام شده!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی بعنوان یک سرباز رهبری و نظام عرض میکنم جان و مالم فدای نظام و رهبری و آماده خون دادن هستم و این سخنم بدون جانبداری سیاسی است و فقط یک خواهش از بزرگانی چون شما و سایر افراد صاحب نفو در جناح های سیاسی ....برای یک بار هم که شده بزرگان جناح های مختلف دور هم بشینید و با رعایت و احترام به هم اختلافات را کنار بگذارید خدا رو شاهد میگیرم که استکبار و ضد انقلاب راست و چپ و اعتدال نمیشناسد و میخواهد کل اردوی انقلاب نابود شود فقط و فقط اتحاد نیروی های وفادار به انقلاب با وجودتمام افتراقات و سلیقه ها ضامن توسعه و بقای نظام است دشمن از تفرقه نیروهای نظام شاد میشود پس هوشیار باشیم هوشیار باشیم و هوشیار...یا علی
Iran, Islamic Republic of
اتحاد تنها راه حل است سالهاست در 88 گیر کردیم و نتوانستیم تحولات را ببینیم نتیجه اش این شد اگر باز هم دس نگیریم معلوم نیست چه پیش خواهد آمد
Iran, Islamic Republic of
جناب ذاکانی دست بردار بهره برداری سیاسی به نفع جناهت نکن
کل نظام و از همه مهمتر آینده ایران در خطر
دیگه بسه سنگ اندازی برای دولت
هومن
Iran, Islamic Republic of
وقتی اغتشاشات بر علیه غربگرایان است، تقصیر آمریکاو احمدی نژادست و وقتی به نفع غربگرایان است، حرف دل مردم است.
امین
Iran, Islamic Republic of
بخشی نه. کل نارضایتیها از عملکرد دولت درخصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

ولی متاسفانه تا الان موج سواران موزدور سعودی و رجوی و ... بر این اعتراضات سوار شدن که واقعا ظلم در حق مردم درمانده کردند. حالا کاری ندارم که سازماندهی شده بود برای خفه کردن موج اعتراضات اقتصادی یانه.!!!!
United States
مجلس بی خاصیت تر از دولت است