شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حوادث اخیر

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 577817
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون جهت بررسی حوادث اخیر خبر داد.
جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حوادث اخیر
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون جهت بررسی حوادث اخیر خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی هفته جاری علیرغم تعطیلی مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، جلسه فوق‌العاده‌ای را برای بررسی مسائل و حوادث اخیر برگزار خواهد کرد.

از روز پنج‌شنبه (۷ دی) تجمعات اعتراضی در برخی از شهر‌های کشور به وقوع پیوست که این تجمعات روز گذشته در تهران برگزار شد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در محکومیت و برخورد قاطع با کسانی در پوشش معترضین صنفی به خرابکاری و اعمال ضد انقلابی می پردازند هیچ تردیدی نیست اما بخش از معترضین که با آرامش خواسته های صنفی دارند را باید دریافت و ریشه این نارضایتی ها .بعنوان مثال عرض میکنم در استان کرمانشاه حدود 15 سال است یک شبکه مخوف همه امتیازات اقتصادی از جمله ترانزیت و تجارت مازوت عراق ،صادرات دام،تصاحب مناطق ویژه اقتصادی اسلام آباد و قصرشیرین ،وامهای چند هزار میلیاردی و بدهی معوق کلان ،اخ مجوز پتروشیمی ،صادرات انحصاری دام ،ساخت و ساز با پرداخت حداقل ماده صد و عوارض در بهترین نقاط کرمانشاه و ....... را این شبکه با آلوده سازی بخشی از مدیران در این مدت انجام داده اند و ثروت های افسانه ای به جیب زده اند و نتیجه آن شکاف طبقاتی است که اگر این امتیازات عادلانه توزیع میشد حتما امروز شاهد اعتراضات کمتری بودیم.