دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
سالک:

حماسه ۹ دی پاسخ محکمی به طراحان فتنه بود

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 576785
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه حماسه ۹ دی پاسخ محکمی به طراحان فتنه ۷۸ و ۸۸ و عوامل مزدور و جریانات بیرونی بود، گفت: ملتی که همبشه برای نظام زحمت کشیده است اجازه نخواهد داد تا یک عده معدود آن را خدشه‌دار کنند.
حماسه ۹ دی پاسخ محکمی به طراحان فتنه بود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی  گفت: ۹ دی برگ زرین ملت بابصریت و هوشیار ایران است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی با بیان اینکه باید حماسه ۹ دی را همیشه زنده نگاه داریم، افزود: معتقدم حماسه ۹ دی پاسخ محکمی به طراحان فتنه ۷۸ و ۸۸ و عوامل مزدور و جریانات بیرونی بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ملت ما هوشیار بوده و در صحنه حضور دارد گفت: ملت در حماسه ۹ دی نشان داد که اجازه نمی‌دهد کسی به مقدساتش توهین کند. این انقلاب به سادگی به دست نیامده و ثمره خون شهداست.

سالک تاکید کرد: ملتی که همبشه برای نظام زحمت کشیده است اجازه نخواهد داد تا یک عده معدود آن را خدشه‌دار کنند. همواره تلاش می‌کنیم این روز را بزرگ بداریم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
9 دي سرآغاز پيروزي ها در انتخابات بعدي