پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
کوهکن:

حماسه 9 دی لبیک مردم به رهبری بود

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 576652
نائب رئیس جبهه پیروان خط و امام رهبری گفت: حماسه 9 دی لبیک مردم به ولی فقیه زمانشان یعنی مقام معظم رهبری بود.
حماسه 9 دی لبیک مردم به رهبری بود
به گزارش جهان نيوز، محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط و امام رهبری با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: کم هزینه‌ترین و پر قدرت‌ترین دفاع از یک  نظام حضور مردمی در کف خیابان‌هاست.

وی ادامه داد: در 9 دی مردم با کم هزینه‌ترین روش، بالاترین و محکم‌ترین حمایت را از نظام مشروع و مورد حمایت خود انجام دادند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط و امام رهبری بیان کرد: حضور مردم در 9 دی امید کسانی را ناامید کرد که در رویاهایشان فکر می‌کردند نظام بدون  پشتوانه است.

کوهکن تصریح کرد: مردم وقتی خودشان به صحنه می‌آیند یعنی گستره این حضور، تمامی کشور و همه جانبه است  لذا کسانی که از نظام مطالبه زندگی با آرامش را دارند، وقتی این حمایت و ایستادگی  را می‌بینند برای آنها اطمینان قلبی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی دشمنانی را که دنبال بر هم زدن آرامش بودند، سر جای خودشان نشاند، گفت: در کشور آزادی هست و مردم انتقاد می‌کنند اما آنچه که مسلم است در چهار دهه اخیر با رخ دادن اتفاقاتی در منطقه و جهان، مردم به سمت تحلیلی منطقی از نظام حرکت کرده‌اند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط و امام رهبری تصریح کرد: مردم با دو مقوله به حمایت از نظام می‌پردازند یکی انگیزه اعتقادی و دیگری واقع گرایی است، چون نظام را دینی و مشروع می‌دانند و براساس وظیفه و تکلیف از نظام حمایت می‌کنند.

کوهکن با بیان اینکه در سایر نظام‌های سیاسی چیزی به نام احساس وظیفه شرعی در دفاع و ایستادگی تا پای جان وجود ندارد، اظهار کرد: مردم می‌دانند که در منطقه‌ای از دنیا زندگی می‌کنیم که اگر اقتدار نباشد و با قدرت در صحنه حضور نداشته باشند، امنیت، اقتصاد و آرامش تهدید می شود.

وی تاکید کرد: مردم امروز آمریکایی‌ها و غربی‌ها را بیش از هر زمانی دیگری شناخته‌اند و تجربه کرده‌اند که کوتاه آمدن در برابر غرب و آمریکا منجر به گستاخ‌تر شدن آنان می‌شود.

نائب رئیس جبهه پیروان خط و امام رهبری گفت: ملت ایران امروز واقعیت‌های عراق، سوریه، افغانستان و ... را لمس کرده‌اند، آنان اشتباهات مسئولان را به پای نظام نمی‌گذارند یعنی اگر انتقادی دارند مطرح می‌کنند اما این انتقاد به معنی دست کشیدن از نظام‌شان نیست.

کوهکن با تاکید بر اینکه حضور مردم در 9 دی به معنای حمایت یک فرد خاص نبود، اظهار کرد: حماسه 9 دی لبیک مردم به ولی فقیه زمانشان یعنی مقام معظم رهبری بود و در این حماسه غیر از دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری عکس فرد دیگری در دست مردم نبود.

نائب رئیس جبهه پیروان خط و امام رهبری با اشاره به شعارهای مردم در یوم الله 9 دی، تصریح کرد: مردم یکپارچه علیه  فتنه گر و فتنه انگیزی شعار می‌دادند و یکپارچه هم از ولی فقیه زمان خودشان حمایت کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *