پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

پیشنهاد بی‌شرمانه برای تجاوز به نوجوان فلسطینی!

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 576404
نویسنده روزنامه اسرائیلی «یدیعوت احارنوت» در مقاله‌ای امروز پیشنهاد داد به دختران خانواده التمیمیم به ویژه عهد و نور التمیمی تجاوز شود!
به گزارش جهان نيوز، نویسنده روزنامه اسرائیلی «یدیعوت احارنوت» در مقاله‌ای امروز پیشنهاد داد به دختران خانواده التمیمیم به ویژه عهد و نور التمیمی تجاوز شود!

او در پیشنهاد بی‌شرمانه خود نوشته است: «باید عهد و نور را به یک مکان تاریک برد؛ جایی که نه کسی باشد و نه دوربینی! در آن‌جا به آنان درس و نحوه پرداخت هزینه اقدامات نابجا را یاد بدهیم!»
 

عهد التمیمی دختر نوجوان ۱۷ ساله‌ای است که در ۳۰ مارس ۲۰۰۱ در روستای النبی صالح فلسطین به دنیا آمد. پدرش باسم التمیمی از جناح مبارز (به رهبری مروان البرغوثی) تشکیلات جنبش فتح می‌باشد و سابقه بازداشت و زندان رژیم اشغالگر قدس را در کارنامه دارد.

بازداشت اخیر عهد التمیمی به حدودا یک هفته قبل بازمی‌گردد که در اعتراض به حمله نظامیان اشغالگر به خانه‌شان و بازداشت برادرش، در مقابل دو نظامی می‌ایستد و با سیلی به صورت یک سرباز اسرائیلی می‌زند و تلاش می‌کند تا دست دیگری را گاز بگیرد. عهد ساعاتی پس از این اقدام دستگیر شد. اتهام برادر ۱۲ ساله عهد، پرتاب سنگ به نظامیان اشغالگر در درگیری‌های روستای نبی صالح بوده است
 

عهد سال‌ها پیش در ترکیه مورد تکریم رجب طیب اردوغان، نخست وزیر وقت ترکیه قرار گرفت و جایزه شجاعت را دریافت کرد و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان نیز از او در مقر ریاست تشکیلات در رام الله استقبال کرد.

نور التمیمی، دخترعموی عهد بود و یک روز بعد از بازداشت عهد، به جرم اطلاع‌رسانی بازداشت وی و تلاش برای جلب توجه نهادهای بین المللی، بازداشت شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *