سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

20 هکتار از جنگل‌های گلوگاه مازندران سوخت

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 575853
فرماندار گلوگاه گفت که آتش سوزی در منطقه جنگلی این شهرستان با حضور بموقع نیروهای مردمی، امدادی و حفاظتی از استان مازندران و گلستان مهار اما 20 هکتار از سطح جنگل طعمه آتش شد.
20 هکتار از جنگل‌های گلوگاه مازندران سوخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، آتش سوزی در جنگل های این منطقه بامداد امروز آغاز شده بود.محمدرضا تباکی افزود: آتش سوزی در منطقه شرق جنگل های گلوگاه و حد فاصل جنگل های بندرگز در استان گلستان و گلوگاه در مازندران رخ داد و همزمان نیروهای امدادی این دو استان در محل حضور یافتند.

وی گفت : با حضور بموقع آتش نشانان و نیروهای مردمی این آتش سوزی مهار شد اما 20 هکتار از اراضی جنگلی در آتش سوخت.فرماندار گلوگاه با اعلام این که علت این آتش سوزی در دست بررسی است ، گفت که احتمال اینکه علت ، عامل انسانی و خاموش نکردن آتش پس از ترک جنگل بوده باشد ، زیاد است.

گلوگاه شرقی ترین شهرستان مازندران و هم مرز با استان گلستان است .بخش جنوبی این شهرستان را جنگل های درختان پهن برگ هیرکانی تشکیل می دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *