شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دستگیری مامور قلابی با اسلحه قلابی

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 569942
رئیس کلانتری ۱۲۴قلهک از دستگیری پلیس قلابی با تجهیزات قلابی در خیابان دولت خبر داد.
دستگیری مامور قلابی با اسلحه قلابی
به گزارش جهان نيوز، سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری حین گشت زنی در خیابان دولت به یک نفر مشکوک شدند که با یونیفرم پلیس در اطراف مراکز خرید حضور شد.
 
وی ادامه داد:پس از بررسی با توجه به تناقض گویی هایش در خصوص علت حضور در محل و پوشیدن لباس فرم پلیس، بازرسی بدنی از وی صورت گرفت که یک قبضه اسلحه پلاستیکی به همراه تجهیزات قلابی پلیسی کشف شد.

سرگرد آذین ادامه داد:در این حین یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس مدعی شد لحظاتی قبل درحال تردد در محل بودم که متهم دستگیر شده با مراجعه نزد وی و معرفی خود به عنوان مامور پلیس قصد اخاذی داشت که سریعا قصد تماس با ۱۱۰ را داشتم که متهم با اطلاع از این موضوع ازمحل متواری شد.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اشاره به دستگیری پلیس قلابی افزود: متهم قصد به دام انداختن طعمه دیگری را داشت که توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرگرد آذین با تقدیر از هوشیاری این شهروند اظهار داشت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده این گونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دهند تا با مراجعه ماموران پلیس اقدامات این دسته از مجرمان ناکام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *