جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
نماینده دبیرکل جنبش نجباء در ایران:

جنبش نجباء آمادگی"پاکسازی کامل جولان" را دارد

يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 568538
نماینده دبیرکل جنبش نجباء در ایران با تأکید براینکه آمادگی "پاکسازی کامل جولان" را داریم،‌ گفت: به‌دلیل پیروزی‌های نجباء که توانست ابزارهای دست داعش را به نابودی بکشاند، آمریکا این جنبش را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.
جنبش نجباء آمادگی"پاکسازی کامل جولان" را دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌عباس موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی ضمن تبریک پاکسازی عراق و سوریه از لوث وجود گروه تروریستی داعش اظهار داشت: شکی نیست که این پیروزی و پیروزی‌های مشابه به خاطر حمایت‌های علماء و مراجع بوده است.

وی با بیان اینکه حشد‌الشعبی و نیروهای عراق با این پاکسازی شایستگی خود را نشان دادند و سبب شکست داعش شدند، افزود: به‌دلیل پیروزی‌های جنبش نجباء که توانست ابزارهای دست داعش را به نابودی بکشاند، حرکت نجباء موردحمله شدید کنگره آمریکا قرار گرفته و حتی این جنبش را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.

نماینده دبیر‌کل جنبش نجباء در ایران بیان کرد: تمام نهادهای جامعه مدنی و گروه‌های مختلف مقاومت این تصمیم را محکوم و آن را تصمیمی ظالمانه اعلام کرده‌اند، موضع علمای بزرگ دینی در این رابطه موضعی شرافتمندانه بود و حتی مقام معظم رهبری نیز آن را محکوم کردند.

موسوی ادامه داد: جنبش نجباء اعلام می‌کند همچنان بر عهدی که بسته وفادار است و به روش و راه خود ادامه می‌دهد، و تصمیمی که کنگره آمریکا گرفته را به فال نیک می‌گیرد چراکه ما نیز نقشه‌های آن‌ها را نقش بر‌آب می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه نیروهای جنبش نجباء همچنان در عراق و سوریه پایدار است، خاطرنشان کرد: ما در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم، و حتی دبیر‌کل جنبش نجباء نیز این مسئله را مطرح کرده که آمادگی پاکسازی کامل جولان را نیز داریم، سپاهی که برای این کار در نظر گرفته‌ شده از نظر تعداد و تجهیزات کاملاً آماده است و منتظر فرمان فرماندهی‌کل برای پاکسازی جولان هستیم.

نماینده دبیر‌کل جنبش نجباء در ایران بیان کرد: همچنین اعلام رسمی کرده‌ایم اگر حزب‌الله لبنان مورد تعرض اسرائیلی‌ها قرار بگیرد با آن‌ها در یک جبهه علیه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیریم. این جنبش آماده دفاع از اهداف و مقدسات اسلامی است و این اهداف اقتضا می‌کند که در هرجایی به دفاع از مقدسات در سوریه و لبنان بپردازد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *