جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 7 Jun 2024
 
۰
۲

دزدخیزترین کشورهای جهان کدامند؟+ جدول

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 565094
سرقت خودرو در کشور ایتالیا ۴ برابر ایران است. این رقم برای آمریکا ۳ برابر و در فرانسه و اسپانیا ۲ برابر گزارش‌شده است.
دزدخیزترین کشورهای جهان کدامند؟+ جدول
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمشرق نیوز،  در بخشی از گزارش خود درباره سرقت در کشورهای دیگر نوشت: «ربودن مال متعلق به غیر» که از آن با عنوان سرقت یاد می‌شود، یکی از رایج‌ترین جرائم در جهان به شمار می‌رود.

در کشورهای مختلف و در نقاط سرزمینی متفاوت، انواع گوناگونی از سرقت شایع است و این مسئله در ارتباط مستقیم با شرایط اجتماعی- اقتصادی آن کشورها است.

ارقامی که با مروری گذرا در منابع می‌توان بدان دست‌یافت حاکی از این مسئله است که سرقت خودرو در کشور ایتالیا ۴ برابر ایران است.

این رقم برای آمریکا ۳ برابر و در فرانسه و اسپانیا ۲ برابر گزارش‌شده است. همچنین در کانادا، ۹۹ درصد بیشتر از ایران سرقت خودرو و وسایل نقلیه اتفاق می‌افتد.

جدول زیر جایگاه جهانی برخی کشورها در این زمینه را نشان می‌دهد:
 
 سوییس و سوئد، دزدخیزترین مناطق جهان+ جدول
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته این را هم باید دانست که در بسیاری از کشورها بخاطر رفاه بیش از اندازه و اعتماد بیش از اندازه مردم اصلا خانه ها و خودروهای خود را قفل نمی کنند...
Iran, Islamic Republic of
ماكشور مسلمان و از همه مهمتر شيعه هستيم . لطفا ما رو با كشورهاي غربي يا به اصلاح بلاد كفر مقايسه نفرمايد . ما را با ساير كشورهاي اسلامي مقايسه كنيد . ببينيم ما كه دايه اسلام را داريم مردممان در چه سطحي با ديگر كشورهاي اسلامي هستند .