شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

غلامی‌گزینه پیشنهادی‌وزارت‌علوم کیست؟+برنامه‌ها

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۱
کد مطلب: 561140
امروز جلسه رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی وزارت علوم برگزار می‌شود.
غلامی‌گزینه پیشنهادی‌وزارت‌علوم کیست؟+برنامه‌ها
به گزارش جهان نيوز؛ صبح امروز (یک‌شنبه) جلسه رأی اعتماد به منصور غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم در صحن علنی مجلس شورای برگزار می‌شود.
منصور غلامی کیست؟
غلامی در سال ۱۳۳۲ در شهر همدان در خانواده‌ای مذهبی و متدین متولد شد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۵۳ در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان گرفت. وی در سال ۱۳۶۴ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و در همان سال تا سال ۱۳۶۷ ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا را عهده‌دار بود.
او در سال ۱۳۷۰ برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال ۱۳۷۴ در مقطع دکترای رشته علوم باغبانی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و به ایران بازگشت.
غلامی پس از بازگشت به ایران مجدداً به‌مدت یک سال معاون اداری و مالی دانشگاه بوعلی سینا شد و پس از آن ریاست آن دانشگاه را عهده‌دار بود. وی هم‌اکنون نیز رئیس دانشگاه بوعلی سینا است.
فایل برنامه‌های پیشنهادی گزینه وزارت علوم از اینجا قابل مشاهده است.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه اش این نیست وی در تحصن مجلس ششم علیه شورای نگهبان تحصن داشته. خودش می گوید به اصطلاح اصلاح طلب است و می گوید مسیرم مسیر فرجی دانایی است که بسیاری از افراد مساله دار را به دانشگاه برگرداند. جزو موسسین انجمن به اصطلاح مدرسین دانشگاه ها است که در فتنه 78 اعضایش بعضا بوده اند و...