يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۷

تیم مذاکره‌کننده دولت 10 نفره نبود، 9 نفر بود بعلاوه یک جاسوس!

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 557623
قضاوت درباره صحبت‌های آقای جهانگیری را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...
تیم مذاکره‌کننده دولت 10 نفره نبود، 9 نفر بود بعلاوه یک جاسوس!
به گزارش جهان نيوز؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روحانی، ساعاتی پس از صحبت‌های ترامپ و در مراسم افتتاح یک کارخانه در شهرستان میانه طی سخنانی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا فریاد می زند که در توافق نامه برجام سر آمریکا کلاه رفته و منافع آمریکا دیده نشده، گفت: تعداد اعضاء تیم مذاکره کننده ایران حداکثر ده نفر بودند و این در حالی است که تعداد گروه پشتیبانی مذاکره کنندگان آمریکا 150 نفر بودند و مشخص نیست که چگونه می گویند سر آمریکا کلاه رفته است.

به گزارش ایسنا، او تصریح کرده است: امروز در هر جمع و نشست منطقی که این موضوع مورد بررسی قرار گیرد، مشخص می شود که مذاکرات برجام یک الگو برای دنیا در جهت حل مسائل پیچیده بین المللی است.[1]

*قضاوت درباره صحبت‌های آقای جهانگیری را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...

قابل توجه آنکه ستاد برجام همواره تأکید داشت که برجام بایستی یک بازی «برد_برد» باشد و منظور تلویحی آقای جهانگیری نیز آنست که برجام در حدی موفق بوده که توانسته بر سر آمریکا کلاه بگذارد و فغان رئیس جمهور این کشور را به آسمان بلند کند!

همچنین است که افکار عمومی به تازگی در جریان دستگیری یک جاسوس در هسته اصلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و احتمالات مربوط به «شکست رسمی برجام» نیز قرار گرفته‌اند.

1_ http://www.isna.ir/news/96072212130/
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي جهانگيري معاون محترم وفرهيخته وكاردان وباهوش وشاگرد اول دانشگاه شريف شما چون از لحاظ هوش وذكاوت برتر وبالاتر از ديگران قرارداريد كسي حرفهاي شمارا نمي فهمد !!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
می توان گفت 5+1با مذکره کنندگان1+9ایران
کاظم
Iran, Islamic Republic of
من موندم این جاسوس را چطور جاساز کردن تو تیم مذاکره کننده.!
Iran, Islamic Republic of
رو نیست سنگ پای قزوینه آقای جهانگیری .
Germany
تیم مذاکره. کننده 9 نفر به اضافه یک غضنفر که از بد حادثه دروازه بان بود . البته دوتا دیگه هم بودند که غضنفر بودنشان اثبات شده اما صدایش را در نمی آورند تیم هفت نفره شیدای آمریکا در مذاکرات بودند با این شرایط باید گفت شاهکار کردند اگر ایران را دودستی به آمریکا میدادند اون وقت چه خاکی باید تو سرتان می ریختید وقتی رییس مذاکره کنند در اروی دیدن کسینجر و ملاقات با او درس سیاسی میخواند همین مقدار هم قابل تقدیر است . اینکه ترامپ دیوانه شده نه از برجام بلکه شکست آمریکا در منطقه بدست سپاه و نیروی قدس است بهانه برجام است . از خجالت جرات اعتراف به شکست در سوریه و عراق را ندارند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تعداد اعضاء تیم مذاکره کننده ایران= 1-10
تعداد گروه پشتیبانی مذاکره کنندگان آمریکا=1+150
Iran, Islamic Republic of
دوره جهانگیر هر چه از او تعریف کنید به پایان خودش دارد نزدیک می شود